اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بوشهر:

شاعران در تمام عرصه‌ها خود را آماده دفاع از نظام دینی کنند

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم گفت: شاعران باید خود را در همه عرصه‌ها آماده دفاع از دین و نظام دینی کنند و سرافرازی خود و نظام را در سایه نظام دینی رقم بزنند.

شاعران در تمام عرصه‌ها خود را آماده دفاع از نظام دینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با شاعران و مسئولان برگزاری جشنواره شعر بسیج اظهار داشت: امروز مسئولیت هنرمندان ما یک مسئولیت سنگین و دشوار است و قطعا برای شاعران انقلابی، متعهد و بسیجی ما صرف سرودن شعر ملاک نیست، بلکه اینکه با آن شعر و هنر چه چیزی را می‌خواهد به جامعه منتقل کند و در عرصه فرهنگی و تربیتی چگونه می‌خواهد زمینه رشد و بالندگی را فراهم کند، مهم است.

وی بیان داشت: برای شاعران بسیجی این مهم است که در مقابله با ظلم، استعمار و استکبار در دفاع از مستضعفین، در تبلیغ فرهنگ دینی، فرائض و اخلاق دینی و سبک زندگی چه چیزی را می‌خواهد به جامعه انتقال دهد که جامعه با این بیان و هنر در مسیر اهداف عالی خود در مقابل ظالمین بیشتر بتواند ایستادگی کند.

جمیری افزود: شاعران عزیز، امروز ما بیش از یک ماموریت نداریم و آن ماموریت دفاع از اسلام عزیز است و گسترش و ترویج این اسلام زیر سایه این حکومت ولایی ممکن است و غیر از این ممکن نیست.

وی یادآور شد: وظیفه همه ما این است که هر آنچه در توان داریم به میدان بیاوریم و از این نظام الهی دفاع کنیم تا این سرافرازی و سربلندی بماند.

جمیری با اشاره به اینکه شهدای عظیم‌القدر ما والاترین هنر را داشتند، افزود: هنر آنها این بود که در زمان خاص وظیفه خود را تشخیص داده و به وظیفه خود عمل کردند و هر کسی در زمانش و در جایگاهش و با توانش می‌تواند وظیفه خود را تشخیص داده و به وظیفه خود عمل کند، او یک هنرمند است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که خداوند به همه ما به عنوان یک بسیجی توفیق دهد که هر که و هر جا هستیم و هر مقامی داریم، تفکر بسیجی را فراموش نکنیم و در وجود ما، فکر و ذهن ما تفکر بسیجی حاکم باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: شاعران باید خود را در همه عرصه‌ها آماده دفاع از دین و نظام دینی کنند و سرافرازی خود و نظام دینی را در سایه نظام دینی رقم بزنند و این یک مسئولیت بزرگ برای همگان و به‌ویژه برای هنرمندان بسیجی و شاعران بزرگی است که در بین هنرمندان می‌درخشند.

انتهای پیام/66006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول