اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

هفته دولت فرصتی برای طرح اقدامات نظام اسلامی است

فرماندار خوی در جلسه شورای اداری گفت: هفته دولت فرصتی برای طرح اقدامات نظام اسلامی است.

هفته دولت فرصتی برای طرح اقدامات نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه شورای اداری خوی که با حضور استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای طرح اقدامات نظام اسلامی بر پایه فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به قراردادن اصول چهارگانه توسط مسئولین اجرایی خوی در سال‌های اخیر، افزود: تلاش برای وحدت بین مسئولین، توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، ایجاد فضای همدلی در بین مسئولین ادارات و پاسخ گویی شفاف به خواسته‌های مردمی چهار مقوله‌ای است که سعی شده برپایه آنها به فعالیت بپردازند.

وی خدمات دولت نهم و دهم را در خوی ستودنی عنوان کرد و ادامه داد: افزایش سرانه کتاب، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی همچون شعر دفاع مقدس، برگزاری مسابقه مشاعره توسط شبکه آموزش در خوی، ثبت خوی به عنوان هجدهمین شهر تاریخی ایران، ایجاد هتل‌ها و بحث گسترش گردشگری و برگزاری جشنواره‌های مختلف بین‌المللی شمس تبریزی و ... مجموعه‌ای از اقدامات در حوزه فرهنگ و هنر در خوی است.

عماری ادامه داد: افزایش تخت بیمارستان از 290 تخت به 360 تخت بعد از سال 1384، افزایش 14 تخت ویژه به 34 تخت ویژه، در دستور قرار گرفتن ساخت بیمارستان آیت‌الله خویی و بیمارستان تامین اجتماعی و پوشش بیمه روستایی صددرصد روستائیان از خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزایش 176 تعاونی در سال 84 به 434 تعاونی در سال 92 را از دیگر کارهای ارزنده دولت عنوان کرد و ادامه داد: بنگاه‌های زودبازده با 175 میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی 19 هزار و 368 نفر از اهم فعالیت‌های اشتغال‌زایی دولت در خوی است.

فرماندار خوی افزود: اعطای وام به مبلغ 558 میلیارد ریال توسط صندوق مهر امام رضا در شهرستان خوی در سال‌های اخیر است.

وی ادامه داد: مقاوم سازی 10 هزار واحد روستایی، افزایش سرانه ورزش در شهرستان، افزایش فضای دانشگاه‌ها و افزایش ساخت و سازها توسط کمیته امداد برای مددجویان و... از دیگر برنامه‌های دولت در هشت سال گذشته است.

شایان ذکر است امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی، میدان آیت‌الله العظمی خویی با اعتباری بیش از 6 میلیارد و 272 میلیون ریال، تحویل 341 باب از مساکن مهر و افتتاح مرغ مادر 35 هزار قطعه‌ای شرکت زرین‌پر با سرمایه‌گذاری 34 هزار میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/61001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول