اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس عنوان کرد

قرارگیری محبت نظام جمهوری اسلامی در دل مردم دنیا

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: محبت نظام جمهوری اسلامی در دل مردم دنیا بیش از حکومت‌های خودکامه در میان آن‌ها قرار دارد.

قرارگیری محبت نظام جمهوری اسلامی در دل مردم دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز علی‌اکبر آقایی در نشست سالانه معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: با توجه به تأکیدات قانون اساسی آموزش، بهداشت و درمان عمومی می‌تواند دغدغه‌های مردم را کاسته و عدالت را در جامعه اجرا کند و به این ترتیب رضایتمندی مردم از دولت‌مردان تأمین می‌شود.

وی به فقدان پشتیبانی‌های مالی و منابع تخصیصی در کشور اشاره کرد و گفت: به هر حال کشوری که انقلاب کرده است و می‌خواهد استقلال داشته باشد، زیر فشار استکبار خواهد بود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اولویت‌بندی پروژه‌ها، افزود: منابع ما با مصارف و اولویت‌هایمان هم‌خوانی ندارد.

وی مصارف ارزی کشور را در سال گذشته 70 میلیارد دلار عنوان کرد و ابراز داشت: اگر مصرف این رقم آنالیز شود، مشخص می‌شود که ما به دلیل نبود برنامه‌ریزی و ضعف مدیریت‌ها از منابعی که در اختیار داشتیم، نتوانستیم بر اساس برنامه زمان‌بندی شده استفاده کنیم.

آقایی با بیان اینکه لازم است حرکت ما با اولویت‌بندی، درک صحیح ضرورت‌ها و اعمال مدیریت‌های قابل قبول همراه باشد، تصریح کرد: باید بتوانیم در این چارچوب و بر اساس نیازهای اساسی اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

وی گفت: همین فرهنگی که شما معاونان فرهنگی دانشجویی در دانشگاه‌ها به دنبال آن هستید، همین فرهنگ باید در دولت و مجلس با همین ادبیات هم باشد.

آقایی ادامه داد: نمایندگان مجلس اگر برنامه‌های دولت و وزرا را نقد می‌کنند باید نقد عادلانه باشد، نقد پرخاش‌جویانه همراه با بداخلاقی نباشد و با حیثیت مردم و مسئولان بازی نکنیم.

وی اضافه کرد: محبت نظام جمهوری اسلامی در دل مردم دنیا بیش از حکومت‌های خودکامه در میان آن‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول