اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قرچک خبر داد

آغاز طرح نهضت آسفالت در قرچک

شهردار قرچک از آغاز عملیات طرح نهضت آسفالت در شهرستان قرچک خبر داد.

آغاز طرح نهضت آسفالت در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، عبدالعلی قاسم‌پور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، و خدماتی شهرداری که همزمان با آخرین روز هفته برگزار شد، از نهضت آسفالت تمام معابر اصلی و فرعی قرچک خبر داد و گفت: عملیات آسفالت با 5 میلیارد ریال آغاز و با هزینه 20 میلیاردی به اتمام می‌رسد.

شهردار قرچک افزود: فعالیت‌های شهرداری در ارتباط با پروژه‌های پارک بانوان، احداث زورخانه، آسفالت محلات، پارک ولایت و ... بعد از حماسه 24 خرداد صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان حیان از امروز کار خود را رسماً آغاز خواهد کرد، عنوان کرد: تمام این فعالیت‌ها با عشق و علاقه به مردم این منطقه انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در این مراسم اظهار داشت: بیش از 70 درصد شهرستان قرچک را بافت شهری تشکیل داده است و خدمات شهرداری مشمول تمام مردم حتی روستاییان هم می‌شود.

علی شیرنژاد افزود: در قرچک باید با نگاه جهادی و شوق آرمانی کار کرد، بزرگترین خدمتی که در این شهر انجام شد، تبدیل بخش به شهرستان بود و این اقدام، خدمتی بود که با خدمات 30 ساله برابری می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری و شورا برای رفع کمبودهای شهرستان اقدامات قابل توجهی انجام داده است، یادآور شد: امیدواریم مسیر خدمت‌گزاری برای دولت‌مردان همچنان فراهم باشد و ظرفیت‌های شهرستان شکوفا شود.

منتخب شورای دوره چهارم شهر قرچک افزود: با توجه به نزدیکی قرچک به تهران، جمعیت آن در حال افزایش است اما رشد جمعیت با خدمات ارائه شده هم‌خوانی ندارد.

وی دغدغه‌های اصلی این شهرستان را در حوزه اشتغال، آب شرب، حوزه بهداشت و درمان و حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم بیشتر مصوبات و مطالبات مردم شریف قرچک را در کمترین زمان ممکن به مرحله اجرا برسانیم که البته این امر در سایه وحدت مسئولان در استان و شهرستان میسر می‌شود.

امام جمعه قرچک نیز در این مراسم اظهار داشت: لازم می‌دانم از زحمات دولت‌مردان در دولت‌های نهم و دهم تشکر کنم، به هر حال دولتی نیست که هر چه خواسته صد در صد عملی شده باشد، هر کس توان و ظرفیتی دارد اما عمر دولت دهم با عزت به پایان رسید که ما برای دولت جدید نیز آرزوی توفیق داریم.

حجت‌الاسلام حجت‌اله اسماعیلی افزود: قرچک 20 سال عقب است و ما نمی خواهیم مقصری تعیین کنیم چون قبلاً شهرستان نبوده، برنامه‌ریزی خاصی نبوده و مجرای خاصی نیز برای مساعدت‌های قانونی وجود نداشته است.

امام جمعه قرچک عنوان کرد: اما حالا که شهرستان شده توقع ارائه خدمت بیشتری وجود دارد. 

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول