اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه بقعه امامزاده یعقوب(ع)

پروژه بهسازی و آسفالت راه صائین‌قلعه به بقعه امامزاده یعقوب(ع) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه بقعه امامزاده یعقوب(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رئیس شورای شهرستان ابهر صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت راه صائین‌قلعه به امامزاده یعقوب(ع) اظهار داشت: این مجموعه به عنوان یک طرح جامع به میزان 35 هزار متر مربع در سازمان اوقاف و امور خیریه چکش‌کاری شده است.

جلال احمدی افزود: در سال 79 این مهم به ما اعلام شد که فاز نخست آن شامل گنبد و گلدسته‌ها و مرحله دوم شامل آلاچیق‌ها است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پیش از دولت‌های احمدی‌نژاد تک ریالی اعتبار دولتی برای امامزاده‌ها منظور نشده بود، گفت: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به این امر شد.

رئیس شورای شهرستان ابهر با بیان اینکه راه صائین‌قلعه به امامزاده یعقوب(ع) پیش از این آسفالت بود، عنوان داشت: با این وجود این راه استاندارد نبود که امروز شاهد افتتاح راه استاندارد و آسفالت شده این مسیر هستیم.

وی به پروژه برق‌رسانی مسیر امامزاده یعقوب(ع) تا شهر صائین‌قلعه اشاره و خاطرنشان کرد: بخش اعظم این پروژه اجرا شده و فقط یک چهارم آن باقی مانده است.

احمدی ابراز امیدواری کرد که میزان باقی مانده پروژه برق‌رسانی مسیر امامزاده یعقوب(ع) تا شهر صائین‌قلعه نیز در آینده نزدیک به اتمام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه محوطه‌سازی بقعه امام‌زاده هنوز به تمام نرسیده است، گفت: امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد افتتاح اتمام این بخش نیز باشیم.

رئیس شورای شهرستان ابهر افزود: خوشبختانه مردم صائین‌قلعه و خانواده‌های شهدا در امر احداث و توسعه امامزاده، مسئولان را کمک می‌کنند.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول