اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده دورود و ازنا

عملیات تعریض و آسفالت محور صعب‌العبور دورود ـ عمارت آغاز شد

با حضور نماینده دورود و ازنا در مجلس، عملیات تعریض و آسفالت محور روستایی و صعب‌العبور دورود ـ عمارت آغاز شد.

عملیات تعریض و آسفالت محور صعب‌العبور دورود ـ عمارت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، ظهر امروز مراسم آغاز عملیات تعریض و آسفالت محور روستایی دورود ـ چم چیت ـ عمارت با حضور عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، شهرام ملکی مدیرکل مسکن راه و شهرسازی استان لرستان و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان دورود در محل روستای عمارت برگزار شد.

بر اساس این گزارش عملیات تعریض و آسفالت این محور که یکی از جاده‌های صعب‌العبور روستای در شهرستان دورود است، به طول 905 کیلومتر و به عرض 5.5 متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان در زمان شش ماه اجرا می‌شود.

مدیرکل مسکن راه و شهرسازی استان لرستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به بحث توریستی این منطقه و بهبود کسب و کار مردم و همچنین دسترسی آسان اهالی منطقه به شهرستان دورود عملیات تعریض و آسفالت این جاده در دستور کار قرار گرفته است.

شهرام ملکی افزود: طی جلساتی که برای این طرح برگزار شده است، اعتباراتی در نظر گرفته شده که در مرحله ابلاغ است و امیدواریم با ابلاغ این اعتبارات بتوانیم شاهد سرعت بخشیدن به انجام این پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف مهم ما از انجام این پروژه افزایش ایمنی با نصب گاردریل و تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر است.

عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز طلوعی است برای مردم و اهالی روستاهای محروم منطقه که با همت و تلاش همه مسئولان این امر در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت بحث راه و جاده‌های روستای اذعان داشت: این پروژه با دست خالی آغاز شده است  که امیدواریم با افزوده شدن اعتبارات سختی‌های موجود از بین برود و هرچه سریع تر شاهد پایان عملیات تعریض و آسفالت این جاده‌های روستایی باشیم.

قائدرحمت متذکر شد: با تکمیل این جاده روستاهای اطراف دسترسی بیشتری به شهرستان دورود خواهند داشت و می‌توانند از امکانات شایسته‌تری برخوردار شوند.

لازم به ذکر است، در این مراسم اهالی منطقه مشکلات خود را با عباس قائدرحمت نماینده دورود و ازنا در مجلس در میان گذاشته تا اقدامات لازم در صورت امکان صورت پذیرد.

انتهای پیام/2304/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول