اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

17 هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید شد

شهردار شهرکرد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 17 هزار تن آسفالت در این شهر تولید و توزیع شده است.

17 هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان‌دهکردی صبح امروز در نشست عمرانی این شهرداری، اظهار داشت: برای تولید این میزان آسفالت افزون بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرکرد هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از 173 هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت شده، گفت: تولید و پخش آسفالت در سطح معابر نسبت به سال گذشته رشد قابل قبولی به دنبال داشته است.

غلامیان‌دهکردی افزود: اولویت ما آسفالت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها بوده که در این زمینه با چهار اکیپ در سطح نواحی شهری فعالیت خوبی از ابتدای سال آغاز شده است.

شهردار شهرکرد پیش‌بینی کرد: تا پایان سال‌جاری 50 هزار تن آسفالت دیگر توسط این شهرداری تولید و توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری شهرکرد در سال 92 که حجم اصلی کارها را در معاونت عمرانی و شهرسازی به خود اختصاص داده، موضوع اصلاح معابر و خیابان‌های سطح شهر و همچنین تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های مرکز استان به دلیل قدمت بالا باید بهسازی و آسفالت شوند، اذعان داشت: معتقد هستیم درخواست‌های مردم در این زمینه به حق بوده و با توجه به حجم محدود تولید آسفالت باید برنامه‌ریزی کاملی برای تحقق این خواسته انجام شود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول