اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق مازندران خبر داد

افتتاح حدود 6 میلیارد تومان پروژه‌‌های برق‌رسانی در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: به مناسبت هفته دولت در حوزه برق رسانی، 92 پروژه به ارزش 5 میلیارد و 700 میلیون تومان در مازندران بهره‌برداری شد.

افتتاح حدود 6 میلیارد تومان پروژه‌‌های برق‌رسانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، منوچهر جعفری شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح قطب برق هادی شهر بابلسر با گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه از دو سال قبل تاکنون در صدد راه‌اندازی مکان مستقلی برای برق این شهر بودیم اما مکان ایجاد نشده بود، اظهار داشت: با همکاری شورای شهر و شهرداری توانستیم مکانی مشخص کنیم تا اداره برق هادی شهر نیز مستقل شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ارائه خدمات برق یکسان به هم استانی‌ها است، گفت: امیدوارم تا هفته دولت سال آینده ساختمان اداره برق هادی شهر مستقل شود تا مشترکان نیازی به مراجعه به اداره برق شهرستان بابلسر را نداشته باشند.

جعفری در ادامه با اعلام اینکه سالانه حدود 60 هزار مشترک برق به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مازندران اضافه می‌شود، تصریح کرد: در چهار ماه اول سال جاری نیز 19هزار و 885 مشترک به تعداد مشترکان افزوده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین از احداث 350 کیلومتر خطوط فشار متوسط و ضعیف در حوزه توزیع برق مازندران در سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال بیش از 140 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 213 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف استان احداث شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 115 دستگاه پست‌های توزیع با ظرفیت 117هزار و 69 کیلو ولت آمپر در مناطق مختلف استان نصب شده است، بیان داشت: در حال حاضر تعداد پست‌های توزیع 23 هزار و 896 دستگاه و ظرفیت آن‌ها نیز سه میلیون و 154 هزار و 542 کیلو ولت آمپر است.

جعفری تعداد مشترکان برق استان را یک میلیون و صد هزار مشترک در حوزه توزیع برق مازندران برشمرد و افزود: از این تعداد 652 هزار و 395 مشترک شهری و 414 هزار و 718 مشترک روستایی و 11 هزار و 17مشترک مصارف سنگین هستند.

مدیرعامل توزیع برق مازندران در پایان اذعان داشت: در هفته دولت امسال در حوزه برق‌رسانی 92 پروژه به ارزش پنج میلیارد و 700 میلیون تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/86010/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول