اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین خبر داد

مهار 80 درصدی سرقت کابل برق در قزوین/ افزایش 50 مگاواتی تولید برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق قزوین با اشاره به افزایش 50 مگاواتی تولید برق استان تا پایان مهر ماه، گفت: 80 درصد سرقت کابل برق در این استان مهار شده است.

مهار 80 درصدی سرقت کابل برق در قزوین/ افزایش 50 مگاواتی تولید برق

یوسف جبارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به سرقت کابل‌های برق اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با این سارقان به شدت برخورد می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: این شرکت با برخورد شدید با این سارقان تاکنون توانسته 80 درصد سرقت کابل برق را در این استان مهار کند که امیدواریم بتوانیم این آمار را در سال‌های آینده به صفر برسانیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گشت مشترکی با هدف برخورد با سارقان کابل برق با همکاری نهادهایی مانند نیروی انتظامی، دادستان و دادگستری تشکیل داده است، ابراز داشت: این گشت مزایا و ویژگی‌های خوبی داشته به طوری که سارقان حرفه‌ای در این استان کاهش و به استان‌های همجوار فرار کردند.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین به دلیل پارامترهای مختلفی از جمله کشاورزی و دشت قزوین مشترکان و متقاضیان مصرف برق زیادی دارد، بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق در این راستا ظرفیت‌سازی می‌کند تا در تأمین برق این استان با مشکلی مواجه نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با بیان اینکه مصرف برق در واحدهای کشاورزی و صنعتی بالا است، ابراز داشت: مسئولان این شرکت با تلاش و همت مضاعف تاکنون در زمینه ظرفیت‌سازی، پروژه‌های اساسی و کلیدی را به بهره‌برداری رسانده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه دیگر پروژه‌های این شرکت در هفته دولت افتتاح می‌شود، ادامه داد: با تحقق این مهم در راستای تأمین برق این استان گام‌های مؤثری برداشته شده است.

جبارزاده ابراز داشت: تا پایان مهر ماه امسال و با اجرای طرح تولید پراکنده برق از طریق نیروگاه‌های خورشیدی و بادی در مناطق مختلف استان قزوین حدود 50 مگاوات به تولید این انرژی در این استان با احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: با تحقق این امر نیاز استان تا 30 سال آینده از نظر انرژی و الکتریکی تأمین شده و در این مدت با هیچ مشکلی در تأمین برق مواجه نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه قزوین نخستین استانی بود که توانست نیروگاه پراکنده کشور را تأسیس کند، ابراز داشت: تحقق این عمل از موفقیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در بین شرکت‌های مختلف جزو سه استان برتر کشور است، یادآور شد: این شرکت همیشه در رقابت با سایر شرکت‌ها رتبه‌های نخست، دوم و سوم را کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به اینکه هر سال نمایشگاه برق، الکترونیک و مخابرات در این استان برگزار می‌شود، بیان کرد: این نمایشگاه باید با تعداد بیشتری غرفه برگزار شود که در سال‌ آینده این موضوع لحاظ می‌شود.

جبارزاده به تلفات برق استان قزوین اشاره کرد و گفت: این تلفات در این استان دو رقمی بود که با همت و تلاش مسئولان شرکت توزیع نیروی برق به یک رقمی، 8.39 درصد تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در تک رقمی کردن تلفات جزو سه استان برتر کشور است، عنوان کرد: یزد، گلستان و قزوین به ترتیب در کشور کم‌ترین تلفات را دارند.

انتهای پیام/77009/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول