اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق شهرستان بابلسر:

مرکز قطب برق هادی‌شهر راه‌اندازی شد

مدیر برق شهرستان بابلسر گفت: مرکز قطب برق هادی‌شهر راه‌اندازی شد.

مرکز قطب برق هادی‌شهر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حسن حبیب‌پور کاشی امشب در مراسم راه‌اندازی مرکز قطب برق هادی‌شهر اظهار داشت: با بهره‌برداری از قطب برق هادی‌شهر مشکلات مردم این منطقه از مرکز بخش به شهرستان حل شد.

وی، سرعت در پاسخگویی به مشترکان برق، کیفیت سرویس‌دهی راندمان برق و در نتیجه رضایت‌مندی مشترکان را از مزایای احداث این مرکز برشمرد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز خدمات بهتر انجام می‌شود.

حبیب‌پور همچنین در مراسم افتتاح پروژه روشنایی معابر بلوار بهنمیر تعداد مشترکان توزیع برق شهرستان بابلسر را 61 هزار مشترک عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد 54 هزار مشترک شهری و 9 هزار مشترک روستایی هستند.

وی افزود: در دو سال اخیر با نگاه ویژه‌ای که مدیر عامل توزیع برق مازندران برای ساماندهی به وضعیت برق‌رسانی شهرستان بابلسر داشته‌اند بسیاری از مشکلات این شهرستان رفع شده است.

حبیب‌پور اضافه کرد: با احداث فیدر 20 کیلوولت از بخش شمال جاده بابلسر به بهنمیر دیگر مشکلی درباره روشنایی این بخش نداریم.

وی درباره مشخصات پروژه روشنایی معابر بلوار بهنمیر اذعان داشت: این پروژه از  مسجد امام رضا تا بخشداری بهنمیر با احداث 39 پایه چراغ روشنایی و معابر و اعتباری یکصد میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر برق شهرستان بابلسر در پایان از مشترکان خواست تا با پرداخت غیرحضوری و به‌موقع صورت حساب، مجموعه برق را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول