اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفای بوشهر:

آبفای بوشهر رتبه دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

مدیر امور آبفای بوشهر از کسب رتبه دوم این امور در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی عملکرد سال 91 خبر داد.

آبفای بوشهر رتبه دوم جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل خدمات صادقانه، افزایش رضایت‌مندی، اعتماد عمومی و رسیدگی به مشکلات مردم، آب و فاضلاب شهرستان بوشهر در جشنواره شهید رجایی رتبه دوم را کسب کرد و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه استاندار بوشهر در جشنواره شهید رجایی بوشهر با اهدای لوح تقدیر از ارائه خدمات مطلوب امور آب و فاضلاب تقدیر کرد، اذعان داشت: استاندار با اهدای لوح از خدمات صادقانه در راستای رسالت‌های انسان‌گرایانه و سیاست‌های عدالت‌محورانه نظام اسلامی، سعادتی بزرگ و توفیقی سترگ تقدیر کرده است.

مدیر امور آبفای بوشهر تصریح کرد: جشنواره شهید رجایی، فرصتی است تا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در فضای رقابتی، بر اساس الگوهای روز مدیریتی ارزیابی شود.

احمدی گفت: با تایید ستاد جشنواره شهید رجایی بوشهر و نتایج حاصل از ارزیابی، امور آب و فاضلاب شهرستان بوشهر موفق به احراز رتبه دوم در ارزیابی عملکرد سال 91 و پانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی شهرستان بوشهر شد.

انتهای پیام‌/66006/ش10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول