اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه مشترک با حضور نماینده مردم دزفول در مجلس

اتاق فکر صنعت دزفول تشکیل شد

صبح امروز در جلسه مشترک با حضور نماینده مردم دزفول در مجلس اتاق فکر بخش صنعت شهرستان دزفول تشکیل شد و صنعتگران در این اتاق فکر به تدوین راه‌کارهای رفع مشکلات در این حوزه می‌پردازند.

اتاق فکر صنعت دزفول تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول پیش از ظهر امروز در جلسه مشترکی با حضور نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تا بخش زیادی از مشکلات موجود در زمینه صنعت، معدن و تجارت را بررسی و حل می‌کنیم.

نصرالله جایمند افزود: اختیارات در شهرستان دزفول محدود است و مشکلاتی که قابل حل نیستند را به دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ارجاع می‌دهیم تا بتوان برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در این زمینه گفت: یکی از مشکلات در بخش صنعت شهرستان دزفول مشکل نقدینگی است که باید برای رفع این مشکل بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

تورم مشکل اساسی بخش صنعت است

جایمند با اشاره به اینکه در بخش صنعت مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: سرمایه‌گذار در بخش صنعت مشکلات اساسی دارد و یکی از مشکلات که گریبان این بخش را گرفته است تورم بسیار زیادی است که در بخش خرید مواد اولیه وجود دارد و همین امر ثبات را در صنعت تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه باید در بخش صنعت گام‌هایی اساسی برداشته شود، افزود: در بخش صنعت شهرستان دزفول فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا این فرصت‌ها شناسایی و به سرمایه‌گذاران معرفی شود تا بخشی از مشکلات در این حوزه شهرستان دزفول کاسته شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: عدم اعطای وام به بخش‌های صنعتی در شهرستان دزفول برای واحدهای تجاری و صنعتی مشکلات زیادی ایجاد کرده است و باید در اسرع وقت برای رفع این مشکلات فکری اساسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه هفت نفر از اعضای جلسه که همگی صنعت‌گر بودند به عنوان اتاق فکر صنعت این شهرستان تعیین شدند تا مشکلات را شناسایی و برای رفع این مشکلات راه حل پیشنهاد کنند.

انتهای پیام/72006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول