اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

تروریست‌ها برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان متحد شده‌اند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: تروریست‌ها برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان دست به دست هم داده‌اند.

تروریست‌ها برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان متحد شده‌اند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به هشتم شهریور و روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و اظهار داشت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان کشورمان که از نظام ضربه خورده و منافع حیاتی آنها به خطر افتاده بود از همان ابتدا توطئه‌های مختلفی علیه کشورمان برنامه‌ریزی کردند.

وی یکی از توطئه‌های دشمنان کشور را اقدامات تروریسم توسط تروریست‌ها دانست و افزود: تروریسم‌ها با اقدامات خود تلاش کردند به نظام جمهوری اسلام ضربه وارد کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه تروریسم به ویژه منافقین در ابتدای پیروزی انقلاب بسیاری از یاران وفادار و فداکار کشورمان را به شهادت رساندند، گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب آنها علیه مردم اعمال تروریستی مختلفی انجام دادند.

وی ادامه داد: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آنها برنامه‌های خود را هدفمند کرده و دولتمردان کشورمان را به شهادت رساندند.

بابایی با اشاره به اینکه تروریست‌ها در ابتدای انقلاب با اقدامات خود به نظام جمهوری اسلامی نوپا ضربه زدند، تصریح کرد: تروریست پس از آن به دامان استکبار و دشمنان پناه بردند.

وی به فداکاری‌های رزمندگان کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی در عملیات مرصاد درس خوبی به تروریست‌ها و منافقین داد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه استکبار هیچ گاه دست از توطئه و جنایت علیه کشورمان برنداشت، اظهار کرد: نمونه این جنایت شهادت شهید صیاد شیرازی به دست تروریست‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها در سال‌های گذشته به بمب‌گذاری‌های مختلف در کشورمان دست زدند، افزود: نمونه بارز آن تلاش آنها برای ممانعت از پیشرفت علمی و هسته‌ای کشورمان است.

بابایی اضافه کرد: در اقدامات تروریستی آنها چهار نفر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانشمندان هسته‌ای کشورمان با شهادت خود صبوری و استقامت خود را به دشمنان نشان دادند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدامات تروریست‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: همه تروریست‌ها برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان دست به دست هم داده‌اند.

وی ادامه داد: آنها با اقدامات و برنامه‌های خود دست به اعمال تروریستی و کشتار مردم مظلوم حتی با صلاح‌های شیمیایی می‌زنند.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول