اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پاسی‌ها لیگ برتری شدند

با وجود اینکه تیم فوتبال بانوان پاس فصل قبل راهی لیگ دسته یک شد، امسال شانس مجدد حضور در لیگ برتر را پیدا کرد.

پاسی‌ها لیگ برتری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال بانوان لیگ برتری پاس همدان نماینده استان در این رقابت‌ها در شرایطی که با مشکلات فراوانی در زمینه تمرینات و بودجه دست و پنجه نرم می‌کردند، عملکرد خوبی در سال گذشته داشت.

این تیم توانست در فصل قبل تا هفته‌های آخر در رده میانه جدول رده‌بندی قرار بگیرد اما در هفته‌های پایانی با مصدومیت بازیکنان اصلی نتوانست در لیگ برتر ماندگار شود و به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

امسال حضور پاسی‌ها در لیگ دسته اول گرفتار اما و اگر شده بود و با انصراف چند تیم لیگ برتری و افزایش سهمیه لیگ برتر، بانوان پاس به لیگ برتر بازگشتند.

 

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امسال با حضور 12 تیم اوج نصر فارس،  فولاد نوردکوه سیرجان، پاس همدان، آینده سازان میهن، شهرداری بم،  پالایش وگاز ایلام، استقلال تهران، دلوار کشتی جنوب بوشهر، همیاری شهرداری، ملوان بندرانزلی، هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان و نماینده گرگان به صورت دوره‌ای آغاز خواهد شد.

سال گذشته بانوان سبزپوش همدانی با استفاده از بازیکنان بومی به سرمربی‌گری نسیم صادقی نتایج خوبی را گرفتند اما در نهایت نتوانستند تیم را در لیگ برت حفظ کنند اما امسال با وجود تأخیری که در حضور در لیگ برتر داشتند اما مدیران باشگاه پاس برای این تیم تدارک ویژه‌ای دیده‌اند.

از مجموعه باشگاه پاس خبر به گوش می‌رسید که سکینه بیات از مربیان خوب فوتبال کشورمان که اصالتاً ملایری است سکاندار امسال پاسی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شده و در حال حاضر که کمتر از یک هفته به شروع مسابقات مانده به دنبال جذب بازیکن و تمرینات آماده‌سازی خود هستند.

حضور یک تیم فوتبال در رده بانوان و در بالاترین سطح رقابتی اتفاق خوبی برای ورزش قهرمانی است که باید مسئولان ورزش استان با حمایت از این تیم برای بقا و کسب نتایج بهتر تلاش کنند.

حضور مجدد تیم فوتبال بانوان پاس همدان در لیگ برتر قطعاً با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان محقق شده و مدیران باشگاه پاس همدان با کمک و حمایت مسئولان ارشد ورزش و هیئت فوتبال برای بستن تیم قدرتمند در تلاش هستند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول