اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان مازندران:

رقابت 8 تیم در لیگ دسته اول فوتسال بانوان مازندران

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان مازندران گفت: در فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان هشت تیم با هم رقابت می‌کنند.

رقابت 8 تیم در لیگ دسته اول فوتسال بانوان مازندران

فاطمه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: تیم‌های شکوه نوشهر، گل نرگس نوشهر، هیئت چالوس، دهیاری کلاکر آمل، کشتارگاه آلاشت مرغ قائمشهر، هیئت ساری، سعادت پل سفید و رستمکلا به عنوان هشت تیم در این رقابت‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها پس از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هفته نخست این مسابقات روز 24 مرداد با انجام چهار بازی همزمان برگزار می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان مازندران گفت: هشت تیم شرکت‌کننده در این مسابقات در یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه قهرمان این دوره از مسابقات به لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های استان صعود می‌کند، اظهار داشت: قبل از آغاز لیگ با حضور بازیکنان، مربیان، داوران یک دوره کلاس توجیهی برای  آشنایی با قوانین، هماهنگی بیشتر سرپرستان و ناظران در آکادمی شهدای ساری برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال در رده‌های مختلف سنی در استان افزود: کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از فعال‌ترین کمیته‌ها در فدراسیون محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول