اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اعضای‌ هیئت رئیسه دوره چهارم شورای شهر تنکابن مشخص شدند

در نخستین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تنکابن ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهر مشخص شد.

اعضای‌ هیئت رئیسه دوره چهارم شورای شهر تنکابن مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، با تشکیل انتخابات داخلی در نخستین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی تنکابن مشخص شد.

عضو شورای اسلامی دوره سوم و چهارم شهر تنکابن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: در نخستین نشست اعضای هفت نفره شورای اسلامی شهر تنکابن که در دوره سوم  دارای پنج عضو بود و برگزاری انتخابات داخلی ترکیب هیئت رئیسه مشخص شد.

تقی پزشکی بیان داشت: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر، علیرضا فلاحت‌کار به عنوان نائب رئیس و عبدالناصر حیدری خزانه‌دار و نیز مصطفی شاپوری به عنوان منشی تعیین شدند.

وی اظهار داشت: سید جلال نوری‌زاده، کامبیز گلیجانی‌مقدم و یاسر گلیجی نیز به عنوان عضو شورا آغازگر فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تنکابن در ادامه با تقدیر از حضور پررنگ و حماسی مردم در صحنه انتخابات اخیر و نیز تقدیر از حسن اعتماد شورانشینان اظهار امیدواری کرد: شهروندان تنکابنی همانند حماسه‌سازی انتخابات در پیشبرد اهداف آینده‌نگرانه شهر نیز اعضاء شورا را با همراهی در برنامه‌های توسعه‌ شهر و شهرداری مورد حمایت قرار دهند تا در آینده نزدیک تنکابن به جایگاه اصلی خود به عنوان یک آرمان‌شهر و شهری ایده‌آل و در خور شأن مردم این دیار برسد.

انتهای پیام/86020/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول