اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری کوهبنان:

کوهبنان یکی از مقصدهای مهم‌ گردشگری در کشور ‌است

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: کوهبنان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری جنوب شرق کشور مبدل شده است.

کوهبنان یکی از مقصدهای مهم‌ گردشگری در کشور ‌است

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر مختاری صبح امروز در دیدار با فرماندار کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و‌ شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی ‌و باهنر که شخصیت‌هایی انقلابی و مردمی بودند‌ در دوران کوتاه زندگی سیاسی خویش تمام تلاش خود را برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقشار محروم و مستضعف جامعه سپری کردند و توانستند در مدت کوتاهی‌ محبوب قلوب تمام مردم‌ ایران شوند. 

وی ‌ساده‌زیستی‌، ولایت‌پذیری‌، صداقت‌، خدمت بی‌منت، مردمی بودن‌ را ‌از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: وقتی انسان به خاطر خدا و خدمت به خلق‌الله گام بردارد، خداوند چنان وی را بلند آوازه می‌گرداند که هیچ‌کس نمی‌تواند به مخالفت با وی بپردازد‌.

مختاری تصریح کرد: دشمن به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصمیم گرفت بهترین و نزدیکترین یاران حضرت‌ امام خمینی (ره) را از صحنه انقلاب کنار بزند ‌تا به اهداف شوم خویش برسد، اما زهی خیال باطل که انقلاب نیروهای توانمند و متعهدی را پرورش داده بود که با رفتن یک نفر خلعی‌ وارد نشود. 

وی گفت: طی 34 سال گذشته خدمات ارزنده‌ای توسط دولت‌ها و دولتمردان در تمام‌ زمینه‌ها انجام‌ و امروز چهره فقر و نداری از روستاها محو شده و شاهد عمران و آبادی در روستاها هستیم‌.

رئیس دادگستری کوهبنان اظهار داشت: با تلا‌ش خستگی‌ناپذیر فرماندار ‌کوهبنان امروز این شهرستان به جایگاه واقعی خود دست یافته به گونه‌ای که در سراسر کشور مردم با ویژگی‌ها و روحیه مردم‌، آثار باستانی‌‌ کوهبنان آشنایی دارند.

مختاری تصریح کرد: همین امر زمینه را برای حضور بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده است‌ و در حقیقت کوهبنان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری جنوب شرق کشور مبدل شده است. 

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول