اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان

پروژه گردشگری شوقان افتتاح شد

مسئول نمایندگی شهرستان جاجرم گفت: پروژه گردشگری شوقان به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال افتتاح شد.

پروژه گردشگری شوقان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی، محمدحسین رجب‌زاده گفت: پروژه گردشگری سرچشمه شوقان با حضور مقامات استانی و شهرستانی و همچنین معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع استان افتتاح شد.

وی افزود: احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه و محوطه‌سازی داخل پارک و جدول‌گذاری با وسعت سه هزار متر مربع از اقدامات انجام شده در این پارک است.

مسئول نمایندگی شهرستان جاجرم تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار، سایر اقدامات عمرانی و اجرایی زیرساخت‌های گردشگری در سرچشمه شوقان انجام خواهد شد.

وی احداث رستوران را نیز از جمله برنامه‌های ‌آینده دانست که با تامین 400 میلیون ریال اعتبار این پروژه انجام می‌شود.

گفتنی است، سرچشمه شوقان از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان جاجرم و حتی استان به شمار می‌رود که با وسعت چهار هکتار در 80 کیلومتری شمال شوقان واقع شده و وجود گونه‌های مختلف طبیعی و بکر در منطقه و باغات متنوع در پیرامون آن در طول سال، از نقاط پر جاذبه شهرستان و استان به شمار می‌رود.

این مکان در شهرستان جاجرم، شهر شوقان واقع شده که در فاصله 60 کیلومتری از مرکز استان واقع شده و یکی از نقاط دیدنی استان محسوب می‌شود که شباهت زیادی به پارک بش قارداش شهر بجنورد دارد.

انتهای پیام/63002/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول