اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر:

پارک ترافیک شهر بوشهر اول مهرماه افتتاح می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: پارک ترافیک شهر بوشهر تا اول مهرماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

پارک ترافیک شهر بوشهر اول مهرماه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا علم صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: این پارک ترافیک یکی از مجهزترین پارک‌های ترافیک در سطح کشور است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر استان بوشهر دارای 5 پارک ترافیک در شهرستان‌های مختلف است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر در ارتباط با عملکرد این اداره کل در یکسال گذشته بیان داشت: شناسایی سریع وقایع جاده‌ای با بهره‌برداری از 11 دستگاه دوربین‌ نظارتی هوشمند یکی از اقدامات موثر در یکسال گذشته بوده است.

این مسئول با اشاره به در حال نصب بودن چهار دستگاه دوربین نظارتی هوشمند در استان بوشهر گفت: یکی از موثرترین ابزارهای شناسایی وقایع جاده‌ای استفاده از دوربین‌های هوشمند شناسایی خودکار وقایع است.

علم اضافه کرد: 46 محور ارتباطی در استان بوشهر در حال حاضر توسط سامانه‌های هوشمند ترددشمار برخط پوشش داده می‌شوند ضمن اینکه عملیات اجرایی برای تجهیز 6 محور جدید هم آغاز شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر هفت مجتمع خدماتی رفاهی در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته، 10 مجتمع در حال ساخت و 9 مجتمع هم در حال دریافت استعلام است.

وی اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی استان بوشهر و واقع شدن در مسیر ترانزیتی شمال ـ جنوب موجب شده که در سال‌های اخیر نسبت به تقویت و توسعه زمینه‌های ترانزیت کالا و تسریع در تخلیه و بارگیری محصولات ترانزیتی اقدام شود که این امر موجب افزایش 200 درصدی ترانزیت از استان بوشهر در پنج ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

این مسئول در ارتباط با مشکلات استان در جریان برگزاری مانورهای امداد جاده‌ای گفت: در جریان برگزاری مانورهای امداد جاده‌ای متوجه شدیم یکی از عمده مشکلات ما عدم اطلاع‌رسانی به واحدهای امدادرسانی بوده است.

علم در پایان اذعان داشت: ناکافی بودن تجهیزات آتش نشانی در جاده‌ها از دیگر مشکلاتی بود که در جریان برگزاری مانورهای امداد جاده‌ای متوجه آن شدیم.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول