اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

دستگاه‌ها در رفع مشکلات ترافیکی تعامل داشته باشند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید دستگاه‌ها با تعامل و همدلی به وظایف خود در زمینه رفع مشکلات ترافیکی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در راستای کاهش تصادفات عمل کنند.

دستگاه‌ها در رفع مشکلات ترافیکی تعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: حلقه مفقوده مصوبات جلسات مختلف نبود فرد پیگیری کننده است.

وی افزود: در تمام جلسات به موضوعات خوبی اشاره و مسائل به خوبی کالبدشکافی می‌شود، اما به لحاظ عدم پیگیری مناسب، نتایج چندان ملموس و اثربخش نیست.

توکلی با اشاره به نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در پیگیری مصوبات، مشکلات و تقاضاهای مردم تصریح کرد: رسانه‌ها اکنون این نقش را ایفا می‌کنند می‌توانند با یادآوری مشکلات و نظرات مردم و قول‌های مسئولان تلنگری برای حل و انجام مسائل باشند.

وی به نقش مشخص شده هر دستگاه در رفع مشکلات ترافیکی و تغییر و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در استان اشاره و عنوان کرد: باید در سایه تعامل، همدلی و همراهی وظایف هر دستگاه احصا و هر مسئول در راستای وظیفه دستگاه متبوع خود با هدف و نیت رفع مشکلات گام بردارد.

توکلی اظهار داشت: تنویر افکار عمومی با تهیه گزارش از امکانات و شرایط اتاق مانیتورنیگ نیروی انتظامی برای مردم بسیار حائز اهمیت است و مردم باید بدانند تمام تخلفات و شرایط رانندگی آنها و اتفاقات دیگر از این طریق قابل پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش خودروها و افزایش جمعیت، کاهش آمار تلفات تصادفات قابل تقدیر است، اما باید در راستای کاهش بیشتر آمار تلفات و رفع موانع و مشکلات جاده‌ای و شهری تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول