اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

14 ناشر و چاپخانه‌دار همدانی تجلیل می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 13 شهریور ماه از 14 ناشر و چاپخانه‌دار استان همدان تجلیل می‌شود.

14 ناشر و چاپخانه‌دار همدانی تجلیل می‌شوند

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان،با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده روز صنعت چاپ اظهار داشت: مراسم روز صنعت چاپ 13 شهریور ماه در دو بخش در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش نخست مراسم روز صنعت چاپ، برگزاری کارگاه آسیب‌شناسی چاپ و نشر کتاب در استان است که با حضور ناشران و چاپخانه‌‌داران فعال در ساعت 18 روز 13 شهریور برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه تحلیل راه‌های افزایش کیفیت چاپ کتاب‌ نیز در این کارگاه بررسی می‌شود، افزود: در این کارگاه راهکارهای هزینه‌های چاپ کتاب بررسی شده و انتظارات ناشران و چاپخانه‌داران از یکدیگر مطرح می‌شود.

وی دومین بخش این مراسم را تجلیل از فعالان عرصه چاپ و نشر دانست و گفت: این مراسم ساعت 20 با حضور 300 مدعو شامل مدیران انتشارات، کارگران، فعالان عرصه چاپ، مدیران و رؤسای ادارات استان همدان برگزار می‌شود.

بیات از اجرای موسیقی و برنامه‌های متنوع در این مراسم خبر داد و افزود: رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران که مدیر «چاپخانه ندای اکباتان» است نیز گزارشی از فعالیت چاپ و نشر استان ارائه خواهد کرد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به تجلیل از 14 ناشر و چاپخانه‌دار همدانی خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار نفر از مدیران مسئول چاپ، هفت نفر از کارگران صنعت چاپ و سه نفر از مدیر مسئولان انتشارات تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/89003/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول