اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد

چاپ تمبر اختصاصی و کارت پستال برای میدان عظیم امام علی(ع)

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه برای شناساندن میدان امام علی(ع) برنامه‌هایی داریم، گفت: یکی از برنامه‌ها چاپ تمبر اختصاصی و کارت پستال از این طرح عظیم برای معرفی به تمامی کشور است.

چاپ تمبر اختصاصی و کارت پستال برای میدان عظیم امام علی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید سعید رجالی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار و با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: اداره کل پست استان اصفهان با امضای قرار داد سه ساله با سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اقدام به نصب پلاک های شهرداری و کد پستی اماکن اصفهان کرده است.

وی ادامه داد: این پلاک‌ها در ابعاد 14 در 14 و 12 در 4 ساخته می‎شود و برای اماکن مختلف نصب می‎گردد.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: در مرحله اول اجرای این طرح در حال نصب پلاک‎های جدید برای واحدهای میدان امام علی(ع) هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمامی اماکن دارای پلاک جدید شوند.

*میدان امام علی(ع) را به همگان معرفی می‎کنیم

وی بیان کرد: با توجه به کارهای فراوان و زحمات بی دریغ انجام گرفته برای ساخت میدان امام علی(ع) و با توجه به این که این طرح یک طرح ملی است اداره کل پست استان اصفهان نیز سعی دارد تا این طرح را به همگان معرفی کند.

رجالی افزود: در همین راستا به دنبال این هستیم که با چاپ تمبر اختصاصی و کارت پستال برای این میدان این طرح عظیم را به تمامی کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: قرار است در مراسم افتتاح رسمی میدان امام علی(ع) از تمبر اختصاصی این طرح نیز رونمایی گردد.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: اداره کل پست استان اصفهان تعداد چهار صندوق پست نیز در میدان امام علی(ع) تعبیه کرده است.

*احیای پست تلفنی و پیک موتوری پست اصفهان

وی گفت: در حال حاضر در پنج ناحیه پستی در اصفهان سرویس پستل یا همان پیک موتوری قانون مند در حال  اجرا می‎باشد و همشهریان عزیز می‎توانند با تماس با شماره 193 از خدمات این سرویس بهره مند شوند.

رجالی بیان کرد: این طرح در نواحی نشاط، ملک شهر، فیض، غدیر و خوراسگان در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم این طرح را در شهرستان‎های بزرگ استان مثل کاشان، نجف آباد و شاهین شهر و میمه نیز راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: در این طرح افراد با پست تماس می‎گیرند و مامور پست در محل آنها حاضر شده و مرسوله را تحویل گرفته و در محل مقصد تحویل می‎دهد.

مدیرکل پست استان اصفهان  گفت: مدت زمان قبول تا توزیع در این طرح حداکثر سه ساعت است.

وی ادامه داد: با افتتاح رسمی مرکز پیام این طرح که با حضور یکی از مقامات  پست کشور انجام خواهد شد این  طرح را با توان بیشتری ادامه خواهیم داد.در حال حاضر برای اجرای طرح پستل مبلغ چهار هزار تومان دریافت می‎گردد.

*بازار الکترونیکی را فعال کردیم

رجالی گفت: اداره پست استان اصفهان در زمینه تجارت و خرید و فروش اینترنتی نیز اقدامات فراوانی انجام داده است.

وی ادامه داد: اداره پست استان اصفهان اقدام به ایجاد بازار الکترونیکی کرده است که فروشندگان می‎توانند محصولات خود را در آن عرضه و به فروش برسانند.

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: مردم می‎توانند به صورت مجازی خرید خود را انجام داده و هزینه خرید خود را به دو صورت پرداخت کارت اعتباری یا پرداخت در هنگام تحویل جنس انجام دهند تا اداره پست جنس خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

وی بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال 55 هزار و 800 مرسوله از استان اصفهان صادر شده و 117 هزار و 600 مرسوله از طریق خرید اینترنتی وارد استان اصفهان شده است که نسبت به چهار ماهه مشابه سال گذشته با افزایش 60.33 درصدی مرسولات صادر شده از استان اصفهان روبرو بوده ایم.

*در اجرای طرح 5s پیشگام هستیم

رجالی با اشاره به اجرای طرح 5s در اداره کل پست استان اصفهان اظهار کرد: برای اجرای این طرح از مشاوران ماهری استفاده گردیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پنج فاز از این طرح انجام گرفته و فاز ششم نیز در حال اجرا می‎باشد و امیدواریم با اجرای کامل این طرح به آراستگی کامل در اداره کل برسیم.

مدیرکل پست استان اصفهان به طرح پستچی دوچرخه سوار اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح پستچی دوچرخه سوار توانستیم گامی در جهت پاک سازی شهر برداریم.

وی بیان کرد: در مورد طرح پست‎چی دوچرخه سوار گزارش جامعی نیز به اتحادیه جهانی پست ارسال کردیم.

*کسب رتبه نخست روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان

رجالی ادامه داد: در حال حاضر پورتال اداره کل پست استان اصفهان  روزانه یک هزار بازدید کننده دارد و این در حالی است که سایت اداره پست کشور روزانه دوهزار بازدید دارد و آمار بالای بازدید از پورتال اداره پست اصفهان مربوط به زحمات گسترده روابط عمومی اداره کل پست اصفهان می‎باشد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی پست استان اصفهان توانست در میان روابط عمومی‎های ادارات پست سراسر کشور رتبه نخست را بدست آورد که موفقیتی چشمگیر است.

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم آمار بازدید کنندگان از پورتال اداره کل پست استان اصفهان را به تعداد کل بازدیدکنندگان سایت اداره پست کشور برسانیم.

*هیچ گونه بازشدگی مرسولات نداشته‎ایم

وی افزود: هرگونه بازشدگی مرسولات پستی را تکذیب می‎کنیم و اگر چنین اتفاقی در اداره پست بیفتد به شدت با متخلفان برخورد می‎شود.

رجالی گفت: از مرحله قبول تا توزیع مرسولات هیچ کس حق بازکردن مرسولات را ندارد در صورت مشاهده چنین مواردی به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان مراسم نیز عکس یادگاری با حضور مدیر کل پست استان اصفهان و اهالی رسانه گرفته شد.

انتهای پیام/63015/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول