اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد خوزستان:

چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی داوری شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از داوری آثار رسیده به چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) خبر داد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی داوری شد

به گزارش  خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر اظهارکرد: تعداد 187 اثر از عراق، لبنان، یمن، کویت و اکثر استان‌های کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری آثار در طی سه روز گذشته، هشت اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد که در مراسم اختتامیه از آن‌ها تجلیل می‌شود.

وی افزود: از میان استان‌هایی که به دبیرخانه جشنواره آثار ارسال کردند خوزستان، قم و تهران به ترتیب بیشترین ارسال آثار را داشتند.

سرپرست نمایندگی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در خوزستان ادامه داد: از میان 14 مقاله رسیده به دبیرخانه جشنواره دو مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شد که در روز چهارشنبه 20 شهریورماه صبح و بعدازظهر در جشنواره ارائه می‌شوند.

سپهر با بیان اینکه داوری این جشنواره با حضور هشت داور بر‌تر کشور صورت گرفت، تصریح کرد: امسال استقبال از جشنواره فوق‌العاده بوده و برای نخستین بار در بخش قصیده فصیح نسبت به سه سال گذشته بیشترین اثر را داشتیم.

وی ادامه داد: امسال مقرر شد در سبک‌های مختلف شعری برگزیده داشته باشیم که در میان برگزیدگان جشنواره بیشترین سهم را استان خوزستان به خود اختصاص داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از نکات بارز جشنواره امسال به حضور پررنگ بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال بانوان 17 اثر به جشنواره ارسال کردند که در مقایسه با سال گذشته که سه اثر به دبیرخانه توسط بانوان فرستاده شد، حضور پررنگ‌تری داشتند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 20 و 21 شهریورماه جاری در اهواز و شوش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72008/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول