اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خبر داد

برگزاری 2 هزار برنامه قرآنی در حرم امام رضا(ع)

معاون تبلغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری 2 هزار برنامه قرآنی از سوی این آستان مقدس در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری 2 هزار برنامه قرآنی در حرم امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی شب گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: 25 هزار نفر در هزار و 720 برنامه آموزشی قرآنی و یک میلیون و 500 هزار نفر در 441 برنامه ترتیل و محفل انس با قرآن که از سوی آستان قدس رضوی برگزار شد، شرکت کردند. 

وی با اشاره به برگزاری روزانه 12 محفل قرآنی در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: 120 هزار زائر بارگاه منور رضوی در برنامه ترتیل روزانه یک جزء قرآن کریم که بعد از نماز صبح در صحن آزادی برگزار شد و از طریق شبکه یک سیما پخش شد، شرکت داشته اند. 

حسینی با اشاره به پخش برنامه ترتیل ساعت 10:30 صبح رواق امام خمینی(ره) از شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: 150 هزار زائر و علاقه‌مند به برنامه‌های قرآنی در این برنامه قرآنی حضور داشتند. 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی ابراز داشت: 150 هزار نفر در برنامه ترتیل یک جزء قرآن کریم ساعت 17 رواق امام خمینی(ره) و 120 هزار نفر نیز در محفل انس با قرآن در جوار عترت ساعت 18 رواق امام خمینی(ره) شرکت داشته‌اند. 

وی افزود: 15 هزار خواهر و نونهال نیز در ویژه برنامه ترتیل یک ج‍زء ویژه خواهران در دارالقرآن الکریم صحن جمهوری اسلامی و رواق دارالهدایه شرکت کردند. 

شرکت 300 هزار نفر در برنامه قرآنی طرح اکرام رضوی

حسینی اذعان داشت: روزانه دو برنامه ترتیل در طرح اکرام رضوی در صحن‌های هدایت و رضوان برگزار شد و در این برنامه‌ها حدود300 هزار نفر حضور داشتند. 

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری روزانه سه برنامه ترتیل برای زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان گفت: این محافل قرانی در رواق‌های دارالرحمه و غدیر و صحن غدیر با حضور بیش از 40 هزار زائر غیرایرانی برگزار شد.  

انتهای پیام/ح/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول