اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه در مشهد همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: صبح روز ولادت امام رضا (ع) برنامه‌ای با عنوان «اجتماع صبح میلاد» برگزار می‌شود که از میدان شهدا دسته‌های مردمی با شاخه‌های گل به سوی حرم مطهر روانه می‌شوند.

برگزاری برنامه‌های ویژه در مشهد همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر عصارنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در دهه کرامت پیش‌بینی شده اختتامیه جشن‌های عید تا عید در میدان شهدا است که شب آخر جشن با میلاد امام رضا (ع) مصادف است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه در شب میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هشت نقطه طلایی مشهد نورافشانی می‌شود، گفت: در صبح روز ولادت امام رضا (ع) نیز «اجتماع صبح میلاد» را برگزار می‌کنیم که از محل میدان شهدا دسته‌های مردمی با شاخه‌های گل به سوی حرم مطهر روانه می‌شوند.

وی تصریح کرد: در مراسم امسال به کودکان نیز توجه ویژه‌ای شده و یک شهرک بازی با عنوان هزار توی شهر بهشت در ورودی شهربازی پارک ملت تعبیه شده که کودکان در آن مسابقات مختلفی را اجرا کرده و جایزه می‌گیرند.

عصارنیا بیان‌کرد: 50 تئاتر مفهومی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های ویژه این دهه در مشهد مقدس است که با شکلی متفاوت از سایر تئاترهایی که تاکنون اجرا کرده‌ایم برگزار می‌شود و با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس در دهه کرامت، محوریت این تئاترها، امام رضا (ع) و دفاع مقدس است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در ارتباط با نحوه برگزاری این تئاتر تصریح کرد: گریم بازیگران این تئاتر بسیار حرفه‌ای و با گریم‌های سینمایی بوده و بازیگران میان مردم هستند.

وی با اشاره به ایستگاه‌های شهری نیز بیان کرد: قرار است 25 ایستگاه توسط تشکل‌های فرهنگی سطح شهر اجرا شود و تفاوت این ایستگاه‌ها با سال گذشته در این است که امسال تشکل‌ها کاملا در اجرای برنامه‌های خود آزاد هستند و پس از ارائه طرح‌های خود به دبیرخانه، برنامه‌های برتر انتخاب شده و پس از ساماندهی اجرا می‌شوند.

عصارنیا یادآور شد: تعداد 25 هزار پرچم خودرویی برای تاکسی‌ها و سی دی صوتی رضوان شامل مداحی‌ها و سرودهای ویژه ولادت نیز از محصولات سازمان فرهنگی در این دهه است.

انتهای پیام/ح/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول