اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر همدان:

احداث پارکینگ طبقاتی شاخص توسعه شهری است

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ساماندهی ترافیک یکی از شاخص‌های توسعه شهری است.

احداث پارکینگ طبقاتی شاخص توسعه شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا الیاسی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح پارکینگ طبقاتی سینا در همدان با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه شهرها ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی است، اظهار داشت: در دور سوم شورای اسلامی شهر همدان با هماهنگی که با مدیریت شهری و توقع مردم در مسائل حمل و نقل افزایش یافت احداث پارکینگ‌های طبقاتی در دستور کار قرار گرفت.  

وی ادامه داد: همدان با پل‌سازی، احداث پارکینگ و رفع مشکلات ترافیکی در مسیر مشخصی از توسعه قرار گرفته و به سمت شهری توسعه یافته حرکت می‌کند.

نایب رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در ساخت پارکینگ طبقاتی حمام قلعه، بخش خصوصی مشارکت داشت، تصریح کرد: در احداث پارکینگ طبقاتی سینا از ظرفیت پیمانکاران بومی همدان استفاده شد و پیمانکاران همدانی نشان دادند توان بزرگی در احداث پروژه‌ها دارند.

وی اضافه کرد: اگر در شناسایی نقاط قوت و ضعف اشتباه شود، مسیر توسعه را هم اشتباه طی خواهیم کرد، پس با حرکت صحیح اجازه تصمیم‌گیری درباره همدان را به افراد غیر همدانی ندهیم.

همچنین در ادامه این مراسم استاندار همدان با بیان اینکه همدان برای توسعه گردشگری نیازمند زیر ساخت‌ها است، اظهار کرد: یکی از زیر ساخت‌ها ساماندهی وضعیت ترافیکی شهر است.

علی‌محمد آزاد افزود: بی‌نظمی در پارک خودروها در خیابان‌ها و نوع رانندگی در شأن مردم همدان نیست و این موارد آثار نا مطلوبی بر روی گردشگری دارد.

وی ادامه داد: برای توسعه صنعت گردشگری باید وضعیت ترافیکی شهر ساماندهی شده و افتتاح پروژه‌های مختلف پارکینگ‌های طبقاتی در روند کاهش بار ترافیکی در شهر مؤثر است. 

استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی، ساماندهی و سرمایه‌گذاری بر روی پارکینگ‌ها لازم است، تصریح کرد: مطالعاتی بر روی ساماندهی طرح انبوه‌بر انجام شده و بخش نخست این طرح به تصویب رسیده و در حال تدوین بخش دوم هستیم.

وی اضافه کرد: با اخذ مجوز 285 ساماندهی انبوه‌بر ظرف دو ماه آینده مطالعات این طرح انجام می‌شود تا سال آینده ردیف بودجه مناسبی برای آن ایجاد کنیم.

آزاد در ادامه از راهنمایی و رانندگی خواست ترافیک را در شهر به سمت پارکینگ‌های طبقاتی هدایت کند و افزود: با راهنمایی و هدایت خودروها به سمت پارکینگ‌های طبقاتی شاهد کاهش بار ترافیکی در شهر خواهیم شد. 

در پایان از 10 نفر از دست‌اندرکاران احداث پارکینگ طبقاتی سینا با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول