اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی قم:

فرودگاه بین‌المللی قم یک پروژه پربازده است

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی گفت: این پروژه در آینده برای قم و سایر نقاط کشور یک طرح پربازده و منفعت‌رسان خواهد بود.

فرودگاه بین‌المللی قم یک پروژه پربازده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی قم و شهر فرودگاهی، محمدعلی شفیعی شامگاه چهارشنبه، ششم شهریور ماه در دیدار با سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم که در فرودگاه بین المللی قم حضور یافته بود، تصریح کرد: این طرح در حال حاضر در 3 هزار هکتار در حال احداث است و اقدامات خوبی در زمینه پیشرفت آن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این پروژه نه تنها به استان قم بلکه به تمام شهرهای همجوار خدمات‌رسانی مطلوب ارائه می‌دهد و منفعت‌رسان است زیرا ما علاوه بر احداث فرودگاه در اینجا کارهای متنوع گردشگری نیز انجام می‌دهیم و قصد داریم یک شهر فرودگاهی بزرگ و کامل احداث کنیم.

مدیرعامل و سرمایه گذار فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی ابراز داشت: مجموعه‌های بزرگ ورزشی، نگین گردشگری با پیش‌بینی احداث هتل‌های متعدد، مراکز بزرگ تجاری از جمله طرح‌هایی است که عملیات احداث آنها در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ما برای جذب مسافر و گردشگر در شهر فرودگاهی، احداث یک باغ شهری را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در مجموع باید بگویم که ما می‌خواهیم کار کنیم که علاوه بر خدمات‌رسانی توسط فرودگاه، زمینه‌ای برای تفریح و گردشگری را نیز برای مردم ایجاد کند.

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین المللی قم و شهر فرودگاهی تاکید کرد: این پروژه قطعا پربازده و منفعت‌رسان خواهد بود، ضمن اینکه در این فرودگاه پروازهای مسافری، باری و آموزشی انجام می‌دهیم و آموزش‌های لازم نیز در این فرودگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/2258/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول