اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 560 میلیون تومان

بلوار گلستان شهرداری انارستان افتتاح شد

سرپرست شهرداری انارستان گفت: با اعتبار 560 میلیون تومان بلوار گلستان شهرداری انارستان افتتاح شد.

بلوار گلستان شهرداری انارستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالعلی ریحانی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح فاز دوم بلوار گلستان انارستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آبادانی و توسعه زیرساخت‌های شهری انارستان از انتظارات به‌حق شهروندان انارستانی است که شهرداری نیز در این زمینه تلاش می‌کند.

وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش مدیران استان، شهرستان و مدیریت شهری انارستان بخش اعظمی از نیازهای این شهر در حوزه شهری و عمرانی برطرف شده و تمام توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات شهری انارستان در ماه‌ها و سال‌های آتی به‌کار خواهیم گرفت.

سرپرست شهرداری انارستان خاطرنشان کرد: رفع نیازهای مردم از طریق احصا و شناسایی مشکلاتی که مردم انارستان در حوزه شهری با آن مواجه هستند، از اولویت‌هایی است که این شهرداری به آن توجه دارد و در عرصه‌های مختلف اقدامات و برنامه‌های عمرانی خود را با توجه به این اصل انجام داده‌ایم.

ریحانی، توسعه زیرساخت‌های شهری را مهم‌ترین اولویت شهرداری انارستان در اجرای پروژه‌های شهری دانست و بیان داشت: توجه به وضعیت شهری و توسعه زیرساخت‌های شهری از مهم‌ترین مسئولیت‌های شهرداری‌ها است و شهرداری انارستان به این امر توجهی خاص داشته است.

وی اضافه کرد: احداث بلوار گلستان از پروژه‌های ارزشمندی است که با هدف تقویت شبکه‌های ارتباط شهری و به‌‎منظور سهولت رفت و آمد شهروندان و کاهش حوادث ترافیکی در یک سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه پرسنل شهرداری انارستان صورت گرفته است.

این مسئول در ارتباط با ویژگی‌های فنی بلوار گلستان انارستان اذعان داشت: این بلوار در دو باند مجزار که طول هرکدام 450 متر و عرض هرکدام 14 متر است، احداث شده است.

سرپرست شهرداری انارستان عنوان کرد: جابه‌جایی 200 متر شبکه برق شهری و احداث یک کیلومتر دیوار حفاظتی از اقداماتی است که به‌منظور احداث بلوار گلستان صورت گرفته است.

ریحانی ابراز داشت: کاشت نهال و ایجاد شبکه آبیاری قطره‌ای در مسیر بلوار گلستان از اقداماتی است که به‌منظور زیباسازی فضای این بلوار شاهد اجرای آن بوده‌ایم.

وی افزود: اجرای پروژه بلوار گلستان، جابه‌جایی شبکه برق، ایجاد فضای سبز و اجرای طرح آبیاری قطره‌ای مجموعا با اعتبار 560 میلیون تومانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول