اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار:

هتل آران مشگین‌شهر افتتاح شد

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل هتل آران مشگین‌شهر افتتاح شد.

هتل آران مشگین‌شهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در سفر عصر امروز استاندار اردبیل به مشگین‌شهر پنج طرح عمرانی، بهداشتی، تفریحی و اقامتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

اکبر نیکزاد استاندار اردبیل در آیین افتتاح هتل آران مشگین‌شهر گفت: بنده تاکنون در 9 استان مختلف کشور توفیق فعالیت و خدمت به مردم را یافته‌ام اما زیبایی که در طبیعت مشگین‌شهر وجود دارد را در جای دیگری مشاهده نکردم چون تمامی نعمات خداوندی در این شهرستان است و از این حیث جایگاه مشگین‌شهر به عنوان یک منطقه استراتژیکی باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: مشگین‌شهر در تمامی بحث‌ها همچون گردشگری، کشاورزی و وجود مناطق تاریخی و مهم‌تر از آن آب‌های معدنی دارای پتانسیلی بسیار بالاست که به خاطر این منابع بکر مسافران زیادی هر ساله این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه که وجود چنین پروژه‌هایی برای شهرستان یکی از ملزومات بود، ادامه داد: این طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همکاری مسئولین استانی و شهرستانی اکنون تکمیل شده و ما شاهد افتتاح این مکان باعظمت هستیم.

نیکزاد ادامه داد: تمامی مسئولین در تمامی شهرستان‌ها وظیفه دارند از پتانسیل‌های شهر خود به نحو احسنت استفاده کنند و ما دراین راستا از سال پیش تاکنون هیچ‌گونه پروژه جدیدی را شروع نکرده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنده معتقدم زمانی که از لحاظ مالی در تنگنا هستیم باید با داشته‌هایمان پروژه‌های نیمه‌تمام را به مرحله پایانی رسانده سپس اقدام به شروع پروژه دیگری کنیم.

انتهای پیام/62007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول