اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت

54 پروژه عمرانی، ‌اقتصادی در اردبیل افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز هفته دولت بیش از 54 پروژه و طرح عمرانی،‌ تولیدی، خدماتی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش از 148 میلیارد ریال در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

54 پروژه عمرانی، ‌اقتصادی در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت این هفته که عصر امروز برگزار شد، چهار طرح عمرانی در نیر با دو میلیارد و 260 میلیون تومان، هشت طرح عمرانی در مشگین‌شهر شامل واحدهای مسکونی روستایی، پروژه‌های زیربنایی با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 100 میلیون تومان و همچنین دو طرح عمران شهری در هشتجین افتتاح شد.

همچنین به میمنت هفته دولت بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد به مساحت سه هکتار و در سه سایت در فیروزآباد به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی پارس‌آباد؛ برای احداث و تجهیز این مجتمع سه میلیارد تومان هزینه شده است که با راه‌اندازی آن بستر اشتغال ده‌ها نفر از فارغ‌التحصیلان کشاورزی فراهم می‌آید.

حسن روحی به ضرورت توسعه کشت گلخانه‌ای در این شهرستان اشاره کرد و افزود: پارس‌آباد از نظر تولید محصولات گلخانه‌ای از مناطق پیشرو کشور است.

اما معاون امور عمرانی استاندار اردبیل برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به نیر سفر کرد و با اشاره به افتتاح 696 پروژه در هفته دولت در جای جای استان اردبیل تصریح کرد:‌ ما پیشرفت و عمران حقیقی کشورمان را مرهون خون شهدا هستیم.

سید کمال‌الدین میرجعفریان با افتتاح 100 واحد مقاوم‌سازی شده در نیر خاطرنشان کرد: توجه به روستاها از عنایات و رویکردهای اصلی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار است.

در این شهرستان پروژه‌های برق‌رسانی، سرمایه‌گذاری برای واگذاری انشعابات جدید، نیرو رسانی و همچنین طرح‌های هادی روستایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما ده‌ها طرح عمرانی نیز در گرامیداشت هفته دولت در بیله‌سوار افتتاح شد.

طرح پرواربندی گوساله در قشلاق‌دشت جعفرآباد، آسفالت و روکشی خیابان‌ها و معابر روستایی و طرح‌های هادی از پروژه‌هایی بود که با حضور فرماندار بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بیله‌سوار در آیین افتتاح این پروژه‌ها اضافه کرد: لازمه خدمت بی‌منت به مردم رعایت قانون و مقررات، تواضع و فروتنی و پرهیز از منت‌گذاری به ارباب رجوع است.

رسول زیبانژاد بیان کرد: ما مسئول اجرای سیاست‌های عمومی دولت هستیم و باید با تسلط بر امور و تعامل بیشتر بتوانیم از شرمندگی مردم خارج شویم.

انتهای پیام/62007/ذ30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول