اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

انقلاب عمرانی در شهر اردبیل انجام شده است

شهردار اردبیل گفت: در چند سال اخیر انقلاب عمرانی در مناطق مختلف شهر انجام شده که این حرکت با قوت و قدرت ادامه دارد.

انقلاب عمرانی در شهر اردبیل انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در مراسم افتتاح چندین پروژه شهرداری منطقه چهار اردبیل اظهار داشت: شهرداری اردبیل در طول چهار هفته پیش رو از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر بالغ بر 64 پروژه عمده و بیش از 300 پروژه متوسط و کوچک با ارزش ریالی بیش از 57 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رساند.

وی تصریح کرد: محلی که هم اکنون در آن حضور داریم به عنوان خیابان 35 متری ما بین شهرک سینا و شیخ جبرئیل کلخوران یکی از 23 پروژه عمده‌ای می‌باشد که کل این طرح‌ها به ارزش هزینه‌کرد بیش از 17 میلیارد تومان در منطقه چهار شهرداری اردبیل اجرا شده و امروز تقدیم شهروندان ولایتمدار و قدرشناس این منطقه از شهر مقدس اردبیل می‌شود.

بدری هزینه اجرایی خیابان 35 متری سینا را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کار بهسازی و آسفالت کامل خیابان‌ها و کوچه‌های محلات مختلف این منطقه به خصوص محلات جوادیه، صادقیه و کوی فرهنگیان به همراه سایر پروژه‌های لیست افتتاحیه، انجام شده و با توجه به خصوصیت همیشه در برابر چشم بودن اقدامات شهرداری همه همشهریان می‌توانند نتایج و فواید بهره‌برداری از این پروژه‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و به خوبی لمس کنند.

این مسئول همچنین بهسازی و زیباسازی زیرگذر راه کلخوران و اجرای پارک دو هکتاری واقع در شهرک طرفدار حقیقت را از دیگر طرح‌های مهم اجرا شده شهرداری اردبیل در منطقه چهار شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی محلات و شهرک‌های واقع در این منطقه بن‌بست بودن راه ارتباطی این محلات بود که با اجرای خیابان 35 متری شهرک سینا به شیخ جبرئیل کلخوران این مشکل برای همیشه مرتفع شده و همشهریان می‌توانند برای دسترسی بهتر به خروجی شهر به سمت تهران و آستارا از این مسیر استفاده کنند.

وی در همین خصوص بیان کرد: ادامه خیابان 35 متری سینا به کلخوران نیز با اجرای خیابان 18 متری و اتصال آن به 24 متری محله پناه‌آباد به جاده مغان متصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی و خدماتی منطقه چهار شهرداری اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل بودجه سال 92 را نسبت به سال 91 بیش از دو برابر افزایش داده و بالغ بر 110 میلیارد تومان بودجه عمرانی تعریف کرده و تمامی اقدامات عمرانی که در نقاط مختلف شهر انجام گرفته و یا در حال انجام است براساس همین برنامه و بودجه می‌باشد.

بدری تاکید کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر و با عنایت خداوند و در سایه دعای خیر شهروندان، در شهر اردبیل انقلاب عمرانی به راه افتاده است و در تمامی مناطق و محلات شهر کار عمرانی انجام گرفته و یا در حال اجرا می‌باشد.

وی با اذعان به اینکه می‌توان گفت شهر اردبیل با شرایط موجود در واقع در دست تعمیر است، گفت: کارهای عمرانی که در مناطق مختلف شهر در حال انجام است زحماتی نیز در زمینه تردد، سد معبر و تولید گرد و غبار برای شهروندان ایجاد کرده و از بابت این مشکلات از تمامی شهروندان عذرخواهی می‌کنیم و انشاالله که در سریع‌ترین زمان شاهد اتمام تمامی پروژه‌های عمرانی در حال اجرا باشیم تا شهروندان قدرشناس شهر مقدس اردبیل بعد از اتمام طرح‌ها از مزایای آن برخوردار شوند.

بدری افزود: با وجود افزایش دو برابری قیمت قیر مورد نیاز برای آسفالت تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه تولید و پخش آسفالت در سطح شهر اردبیل بیش از 25 هزار تن افزایش را شاهد هستیم که تولید و پخش بیش از 165 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل از ابتدای سال‌جاری تا به امروز را شامل می‌شود که ارزش ریالی آن بیش از 30 میلیارد تومان می‌باشد.

شهردار اردبیل پنج برابر شدن جدول‌گذاری نسبت به سال گذشته را یادآور شد، تصریح کرد: امسال بیش از 175 کیلومتر در سطح معابر شهر اردبیل جدول‌گذاری شده و در همین مدت بیش از 20 هکتار نیز به وسعت فضای سبز شهر افزوده شده است.

وی در پایان سخنان خود با اعلام ارائه تخفیف 20 درصدی برای مطالبات شهرداری اردبیل با مجوز شورای اسلامی شهر در طول هفته‌های دولت و دفاع مقدس، از برنامه‌ریزی انجام گرفته برای تداوم افتتاحیه طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل در مناطق مختلف شهر به مناسبت‌های هفته بسیج و دهه مبارکه فجر در سال‌جاری خبر داد.

انتهای پیام/62003/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول