اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت فرآورده‎های نفتی گلستان خبر داد

تعطیلی 3 جایگاه «سی.ان.جی» گلستان به دلیل بدهی به شرکت گاز

مدیر شرکت فرآورده‎های نفتی استان گلستان گفت: براساس بازدیدهای انجام شده طی روزهای قبل از جایگاه‎های «سی.ان.جی» و بنزین در سطح استان گلستان سه جایگاه به دلیل بدهی به شرکت گاز تعطیل است.

تعطیلی 3 جایگاه «سی.ان.جی» گلستان به دلیل بدهی به شرکت گاز

امیر بنی‎کریمی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شرکت ملی فرآورده‎های نفتی در استان گلستان به مناسبت هفته دولت افتتاح و بهره‎برداری از دو جایگاه سوخت «سی.ان.جی» در کلاله و علی‎آبادکتول را در دستورکار خود دارد.

وی ادامه داد: سه جایگاه سوخت بنزین نیز در شهرستان‎های علی‎آبادکتول، بندرترکمن و آزادشهر در هفته دولت کلنگ‎زنی خواهد شد.

مدیر شرکت فرآورده‎های نفتی استان گلستان گفت: در روزهای گذشته جایگاه سوخت بنزین بندرترکمن بنام جایگاه «عرفان» در محور بندرترکمن به آقلا راه‌اندازی شد و جایگاه بنزین در کمربندی گرگان بنام جایگاه شهریار نیز در روزهای آینده به بهره‎برداری خواهد رسید.

با راه‎اندازی این پروژه‎ها جایگا‎ه‎های عرضه بنزین در سطح استان به 75 باب افزایش خواهد یافت و عرضه سوخت «سی.ان.جی» نیز تا پایان سال به تعداد 63 خواهد رسید.

شرکت فرآورده‎های نفتی بر جایگاه‎های «سی.ان.جی» نظارت فنی دارد

مدیر شرکت فرآورده‎های نفتی استان گلستان در پاسخ به سئوالی درباره رسیدگی به جایگاه‎های سوخت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسائل مربوط به جایگاه‎های «سی.ان.جی» به بخش خصوصی واگذار شده است؛ شرکت پخش فرآورده‎های نفتی نظارت عالیه در مباحث فنی و ایمنی بر آنها را بر عهده گرفته است.

بنی‎کریمی افزود: در کنار نظارت‎های شرکت پخش فرآورده‎های نفتی یک کارگروهی بنام کارگروه سی.ان.جی در استان شکل گرفته که مسائل مرتبط با جایگاه‎های سی.ان.جی را رسیدگی خواهد کرد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رسیدگی، نصب و نگهداری دستگاه‎ها در جایگاه‎های سی.ان.جی بر عهده شهرداران و بخش خصوصی است انتظار می‎رود شهرداران و مدیران جایگاه‎ها برای جلوگیری از هر نوع خرابی و تعطیلی جایگاه نسبت به عقد قرار داد با شرکت‎های معتبر و متخصص در این مورد اقدام کنند.

وی اذعان داشت: این دستگاه‎ها به دلیل فن‎آوری پیچیده‎ای که دارند نیاز است تا هر هفته نسبت به چک و سرویس آنها اقدام شود و شهرداری‎ها و بخش‎های خصوصی باید اهتمام لازم را در این خصوص به خرج دهند.

3 جایگاه به دلیل بدهی به شرکت گاز تعطیل است

مدیر شرکت فرآورده‎های نفتی استان گلستان تصریح کرد: براساس بازدیدهای انجام شده طی روزهای قبل از جایگاه‎های «سی.ان.جی» و بنزین در سطح استان گلستان در شرق استان تنها جایگاه آزادشهر و گدم‎آباد گنبدکاووس دچار مشکل فنی بوده و سه جایگاه نیز به دلیل داشتن بدهی به شرکت گاز غیرفعال است و باقی جایگاه‎ها بدون مشکل فعال است.

بنی‎کریمی متذکر شد: ما در عرضه بنزین اجازه نمی‎دهیم جایگاهی برای دقایقی تعطیل باشد و اگر مدیر جایگاه توان لازم را نداشته باشد با هماهنگی فرمانداران مدیریت جایگاه را به فردی شایسته‎تر واگذار خواهیم کرد.

وی در پایان ابراز داشت: در ارتباط با جایگاه‎های سی.ان.جی نیز مطالب و مسائل به کارگروه «سی.ان.جی» انتقال داده شده که به امید خدا تصمیمات لازم در این حوزه گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول