اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه جایگاه‌های CNG در اصفهان در اختیار شهرداری نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توسعه جایگاه‌های CNG از نیاز‌های اساسی شهر اصفهان تلقی می‌شود، اما توسعه تعداد این جایگاه‌ها در سطح شهر اصفهان در اختیار شهرداری نیست.

توسعه جایگاه‌های CNG در اصفهان در اختیار شهرداری نیست

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از کلان‌شهر‌های آلاینده موجود در سطح کشور است، اظهار داشت: تردد خودرو‌ها و استفاده از سوخت‌های غیر‌استاندارد از عمده دلایل آلاینده‌های جوی در این کلان‌شهر محسوب می‌شود.

وی به ضرورت استفاده از سوخت‌های پاک و استاندارد به منظور کاهش آلاینده‌های جوی در کلان‌شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تعداد جایگاه‌های سوخت CNG در شهر اصفهان محدود است و متولیان احداث و راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت باید درصدد افزایش تعداد این جایگاه‌ها در شهر اصفهان باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا شهرداری متولی احداث این جایگاه‌ها در سطح شهر است، تصریح کرد: خیر، توسعه جایگاه‌های CNG از نیاز‌های اساسی شهر اصفهان تلقی می‌شود، اما توسعه تعداد این جایگاه‌ها در سطح شهر اصفهان در اختیار شهرداری نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه البته شهرداری باید زمین این جایگاه‌ها تأمین کند؛ اذعان داشت: اما امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای احداث این جایگاه‌ها باید از سوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی تأمین شود.

قربانی با بیان اینکه مدیریت جایگاه‌های سوخت با شرکت پخش فراورده‌های نفتی است، تاکید کرد: توسعه این جایگاه‌ها در سطح شهر به مصوبه شورای شهر نیاز ندارد و براساس مصوبه قانونی جایگاه‌های CNG در سطح شهر‌ها توسعه پیدا می‌کند و شهرداری و بخش خصوصی باید زمین مورد نیاز برای احداث جایگاه‌های سوخت را در اختیار متولیان احداث این جایگاه‌ها قرار بدهند.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول