اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

9 پروژه عمرانی فرهنگی در بستک به بهره‌برداری رسید

فرماندار شهرستان بستک گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 9 پروژه عمرانی، فرهنگی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

9 پروژه عمرانی فرهنگی در بستک به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از آبرسانی به فرامرزان از خط محرم اظهار داشت: این پروژه به طول 23.5 کیلومتر دارای دو ایستگاه پمپاژ، ظرفیت انتقال 30 لیتر در ثانیه و قطر لوله 200 و 300 میلی‌متر و اعتبار 80 میلیارد ریال است.

وی افزود: روستای بهره‌مند از این پروژه 13 روستا و جمعیت 12 هزار نفر هستند.

فرماندار شهرستان بستک همچنین از افتتاح پل شهر جناح با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 230 میلیون ریال خبر داد.

مشتاق‌زاده متذکر شد: این پل متصل‌کننده منطقه فرامرزان که شامل 12 روستا و با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر است را به سایر نقاط شهرستان و همچنین متصل‌کننده راه ارتباطی شهرستان لامرد (استان فارس) به استان هرمزگان نیز است.

وی بیان داشت: افتتاح پروژه‌های شرکت توزیع برق، شامل شبکه فشار ضعیف هوایی به طول 6951 متر و اعتبار سه هزار و 128 میلیون ریال، شبکه فشار ضعیف زمینی به طول 308 متر و اعتبار 431 میلیون ریال، شبکه فشار متوسط هوایی به طول 9 و 486 متر و اعتبار سه هزار و 36 میلیون ریال، شبکه فشار متوسط زمینی به طول 360 متر و با اعتبار 540 میلیون ریال، پست هوایی 37 دستگاه با اعتبار هفت هزار و 400 میلیون ریال، پست زمینی 5 دستگاه با اعتبار چهار هزار میلیون ریال و احداث چراغ روشنایی معابر 71 دستگاه با اعتبار 142 میلیون ریال از پروژه‌های افتتاح شده در این روز بود.

این مسئول با اشاره به پروژه انتقال آب به شهرهای جناح و روستاهای حومه، اذعان داشت: این پروژه به طول 8.5 کیلومتر خط انتقال و با اعتبار 11 میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان بستک؛ هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت انتقال آب برای شهر جناح و 9 روستای بخش جناح عنوان کرد.

وی همچنین از افتتاح راهنمایی و خوابگاه دخترانه فاریاب به مساحت سه هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 10 میلیارد ریال و افتتاح سه هزار واحد مقاوم سازی روستای فاریاب در این روز خبر داد.

مشتاق‌زاده افزود: این پروژه از سال 1384 شروع و اعتبار هر واحد 125 میلیون ریال است.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به افتتاح نمایندگی ایران خودرو در شهر بستک، گفت: این پروژه به مساحت هزار و 500 مترمربع و اعتبار 12 میلیارد ریال برای 25 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی، کلنگ‌زنی اجرای شبکه داخلی فاز اول شهر بستک با اعتبار 45 میلیارد ریال و افتتاح مرغداری روستای تدروئیه با اعتبار 6 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در پنجمین روز از هفته دولت عنوان کرد.

مشتاق‌زاده در پایان عنوان کرد: مرغداری 25 هزار قطعه‌ای روستای تدروئیه با دو هکتار مساحت و دو هزار 955 مترمربع زیربنا برای پنج نفر اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/88006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول