اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه نیشابور خبر داد

بهره‌برداری از 108 پروژه‌ عمرانی نیشابور همزمان با هفته دولت

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور گفت: 108 پروژه‌ عمرانی این شهرستان با اعتبار یک‌هزار و 106 میلیارد ریال در گرامیداشت هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 108 پروژه‌ عمرانی نیشابور همزمان با هفته دولت

اسفندیار جلایری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور گفت: 35 ویژه‌ برنامه‌ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در این هفته در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: افتتاح متمرکز هفت پروژه مخابراتی اداره مخابرات، پروژه آبیاری قطره‌ای در اردوگاه شهید رجایی باغرود، واحد تولیدی پودر خشک گوجه ‌فرنگی و کارخانه لبنیات هرم طلایی شهرک صنعتی خیام از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی این ایام است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با اشاره به افتتاح ساختمان‌

دهیاری روستاهای بشرآباد، برزنون، زهان، سعدآباد و بشنیج در این هفته خاطرنشان کرد: افتتاح 10 واحد مسکن مهر خودمالک در شهر عشق‌آباد، پنج خانه بهداشت در روستای حصار جوق، ساختمان خانه علم روستای برزنون، خانه بهداشت روستای شهرآباد، مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی روستای عبدالله‌گیو و برق‌رسانی روستای بابابهلول از برنامه‌های عمرانی و رفاهی گرامیداشت هفته دولت در نیشابور است.

جلایری ادامه داد: افتتاح آبیاری قطره‌ای شرکت بینالود در روستای حصار جوق، شروع عملیات گازرسانی به 29 روستای شرقی بخش مرکزی به صورت متمرکز در روستای گلشن، پروژه انسکتاریوم در روستای فوشنجان و افتتاح ساختمان شهرداری قدمگاه در این هفته انجام می‌شود.

وی یادآور شد: بهره‌برداری از 11 طرح گازرسانی بخش زبرخان، طرح تولیدی قارچ خوراکی روستای اسحاق‌آباد، پروژه آبیاری تحت فشار مجتمع کشاورزی بینالود روستای خسروآباد و سیستم آن‌لاین زیست محیطی مجتمع فولاد نیشابور نیز از دیگر برنامه‌های عمرانی است که به همت اداره‌های شهرستان در این هفته انجام می‌شود.

جلایری با اشاره به افتتاح متمرکز پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و 11 پروژه شهرداری در این ایام تصریح کرد: همچنین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

وی ادامه داد: 26 پروژه کشاورزی و دامی، 16 طرح خدمات شهری و رفاهی شهرداری‌ها، 11 پروژه گازرسانی به روستاهای بخش زبرخان و کلنگ‌زنی گازرسانی به 29 روستای بخش مرکزی، بهره‌برداری از 13 ساختمان دهیاری، اجرای هفت طرح مخابراتی و ارتباطی، اجرای هفت طرح برق‌رسانی، هشت طرح و پروژه بهداشتی درمانی، پنج طرح آب‌رسانی شهری و روستایی، بهره‌برداری از یک پروژه ساخت، نوسازی و بهسازی مدارس، یک‌هزار و 373 واحد مسکن مهر انبوه‌ساز و یک‌هزار و 140 مسکن مهر خودمالک در هفته دولت در شهرستان نیشابور نیز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول