اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) قزوین:

شهید رجایی ستاره درخشان آسمان انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) قزوین گفت: شهید رجایی همچون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و مسئولان باید از این الگوی آسمانی نهایت استفاده را برای خدمت‌رسانی به مردم ببرند.

شهید رجایی ستاره درخشان آسمان انقلاب اسلامی است

محرمعلی والدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهید رجایی همچون ستاره‌ای در آسمان انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

وی افزود: امروز دولت‌مردان و مسئولان کشور باید به وجود چنین الگویی افتخار کرده و راه و رسم این شهید بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) قزوین تصریح کرد: شهید رجایی از افتخارات قزوین است و این مسئله وظیفه مسئولان این استان را برای خدمت‌رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.

والدی خاطرنشان کرد: بسیج که برآمده از مردم است، همواره در خدمت‌رسانی به مردم دوشادوش مسئولان گام برداشته و نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی امروز دنیایی از خدمات را برای مردم ارائه کرده است که البته انقلاب به ما آموخته است که هنوز در ابتدای راه هستیم و باید تلاش خود را مضاعف‌تر کنیم.

این مسئول با اشاره به افتتاح 367 پروژه در استان قزوین تأکید کرد: تحقق این امر در هفته دولت بیانگر همت مسئولان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) قزوین ابراز داشت: افتتاح و راه‌اندازی شش سالن ورزشی، راه‌اندازی 18 واحد صنعتی و راه‌اندازی مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست از خدماتی است که ارزشمند می‌باشد.

والدی خاطرنشان کرد: بی‌تردید استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در تسریع خدمت‌رسانی مناسب به مردم عزیز امری اجتناب‌ناپذیر است که مسئولان نیز باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2667/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول