اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل

ساختمان دولت بخش موران افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل ساختمان دولت موران افتتاح شد.

ساختمان دولت بخش موران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و در سفر ظهر امروز استاندار اردبیل به گرمی بیش از 33 پروژه عمرانی،‌ تولیدی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

برای این پروژه‌ها که شامل مواردی چون ساختمان دولت در بخش موران، حرم شهدای گمنام گرمی، خط انتقال مجتمع آبرسانی برزند و روستاهای مغوان و رحیم‌لو، گازرسانی به چهار روستا، تجهیز و راه‌اندازی بخش آی.سی.یو بیمارستان ولایت و... بود که بالغ بر 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار اردبیل در آیین به بهره‌برداری رساندن این پروژه‌ها با بیان اینکه همه این افتتاح‌ها و خدمت‌رسانی‌ها به برکت خون شهداست، تاکید کرد: باید همه ما با پیروی از شهدا پشت سر رهبر معظم انقلاب و در خدمت مردم باشیم و با اجرا و به افتتاح رساندن پروژه‌های مختلف موجبات رضایت حضرت حق، شادی مردم و رهبری را فراهم کنیم.

اکبر نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه حمایت از بخش خصوصی برای شتاب‌بخشی به سرمایه‌گذاری‌ها و کارآفرینی از سیاست‌های کاری ما است، تصریح کرد: برای جلوگیری از تورم سرمایه‌های راکد جامعه باید در مسیر تولید و اشتغال قرار گیرد.

وی در ادامه با ابراز مسرت از افتتاح حرم شهدای گمنام گرمی خاطرنشان کرد: اگر چه همه پروژه‌ها با ارزش‌اند لیکن این پروژه برای همه مردم و مسئولان ارزش ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین از در حال اجرا بودن سد بزرگ عمارت در شهرستان مغان را یادآور شد و اضافه کرد: با بهره‌برداری از این سد 230 میلیون متر مکعبی قریب به 20 هزار هکتار از زمین‌های مستعد کشاورزی زیر پوشش آبیاری می‌رود.

انتهای پیام/62006/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول