اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی خوسف:

48 واحد گلخانه در خوسف واگذار شد

مدیر جهاد کشاورزی خوسف گفت: از مجموع 52 واحد گلخانه این شهرستان تا‌کنون تعداد 48 واحد واگذار شده و 11 مورد تا پایان هفته دولت افتتاح می‌شوند.

48 واحد گلخانه در خوسف واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ظهر امروز مهدی سورگی در مراسم افتتاح گلخانه که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی و فرماندار خوسف انجام شد، اظهار داشت: در پنجمین روز از هفته دولت تعداد 11 مورد گلخانه در بخش مرکزی شهرستان خوسف افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: مجتمع گلخانه‌ای خوسف در سال 90 با هزینه بیش از یک‌میلیارد تومان توسط استاندار خراسان جنوبی افتتاح شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف خاطر نشان کرد: این مجتمع بالغ بر 52 گلخانه است که هر واحد گلخانه 2 هزار و 500 متر مساحت دارد.

سورگی تصریح کرد: از مجموع 52 واحد گلخانه تا‌کنون تعداد 48 واحد واگذار شده است و همچنین 11 واحد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف اذعان داشت: از تعداد 11 مورد پروژه گلخانه چهار واحد در مجتمع گلخانه‌ای محمدیه خوسف احداث شده که در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

سورگی با بیان اینکه کشت این واحدها محصول گوجه فرنگی، خیار و فلفل است، یادآور شد: مساحت این گلخانه‌ها 2 هزار و 500 متر مربع است.

وی در ارتباط با ظرفیت تولید واحدهای گلخانه خاطر نشان کرد: ظرفیت تولید هر واحد از این گلخانه‌ها 60 تن است.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف اعتبار هزینه شده 11 گلخانه‌ را 16 میلیارد و 226 میلیون و 700 هزار ریال عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای 30 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/69017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول