اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه زنان استان سمنان:

توجه به فلسطین و سوریه اولویت‌های امروز جهان اسلام است

بسیج جامعه زنان استان سمنان در بیانیه‌ای، روز قدس امسال را نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت‌های امروز جهان اسلام در فلسطین و سوریه دانست.

توجه به فلسطین و سوریه اولویت‌های امروز جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بسیج جامعه زنان استان سمنان در این بیانیه که امروز صادر شد، همه ملت آزادی‏خواه ایران اسلامی را به حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراخوانده است.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیرقابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‏ شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفان، شنیده می‌شود که سال‏ها تحت ظلم عده‌ای خودباخته، قرار گرفته‌اند.

این بیانیه می‏ افزاید: امروز دشمن بشریت با همه کج‌فهمی‌های خویش در واقعیت مسئله فلسطین، به این نکته رسیده ‌است که حضور تک ‌تک افراد اقصی نقاط جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، به قطرات باران شبیه است که رودخانه‌های خروشان را در خیابان‌ها به راه می‌اندازند و با امواج صداهایی که در محکومیت اشغال‌گران و اشغال‏گری بلند می‌کنند، آن جمله تاریخی امام (ره) را به ذهن می‌آورد که اگر هر مسلمانی فقط یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل خواهد برد.

در این بیانیه می‏ خوانیم: در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره‏ گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی‌تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود.

در بخش دیگری تأکید شده است: موج بیداری اسلامی مردم منطقه در آفریقا و خاورمیانه و گره خوردن آن با حضور میلیونی مردم مسلمان ایران و دیگر کشورهای اسلامی در روز جهانی قدس، قدرتمندان بی‌اقتدار غرب و شرق، به خصوص در درون حاکمیت نامشروع اسرائیل را بیش از پیش نگران می‌کند که شاید بتوانند با زور سرنیزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی، چند صباحی بر اریکه ناحق قدرت بمانند، اما آه دل مظلوم به سوهان ماند گر خود نَبُرَد، بُرنده را تیز کند.

همچنین تحولات جهانی و منطقه‌ای، اثبات کرده است که اسرائیل، این غده‌ای در حال فساد و زوال است و این رژیم جعلی همچون مردابی راکد، در وسط ملت‌های بیدار احاطه شده که محو کامل این قوم پلید، جزو اولویت‌های اولیه آنهاست.

با توجه به حضور ارتش سایبری اسرائیل غاصب و آمریکای مستکبر در فضای مجازی و حملات گسترده علیه کشورمان در همه ابعاد مؤید این است که باید با بینش و بصیرت رفتار دشمن را رصد کرده و با توان بیشتری به مقابله با آنان برخیزیم.

و نیز بیداری اسلامی در منطقه، مشکلات اقتصادی در دنیای غرب، اعتراضات مردمی برعلیه دول غربی و اعتصابات داخلی در رژیم اشغال‏گر قدس باعث شده تا روز قدس امسال متفاوت از سال‏های قبل شود.

در این بیانیه می‏ خوانیم: تمامی مردم آزادی‏خواه جهان امسال هم مانند سال‌های گذشته، در روز جهانی قدس، مشت‌های گره کرده خود را، به سمت رژیم صهیونیسمی و حامیان آن نشانه می‌گیرند و پیام‏ آور نجات مظلومان خواهند شد و به جهانیان اعلام خواهند کرد که توطئه دشمن صهیونیستی در مشغول کردن مسلمانان به مسائل داخلی و قتل و ترور در جهان و خصوصاً در بلاد اسلامی هیچگاه ملت‌ها را از شهرک سازی‌ها، تخریب مسجدالاقصی، تعدی و تجاوز بی‏رحمانه آن رژیم جعلی غافل نکرده و زمان بیداری و آزادگی همه جهانیان به ویژه ملت‌های اسلامی است که حضور پرشور در این روز مقدس مانع تراشی‌ها و خباثت‌های مستکبران را در تفرقه مسلمانان نقش بر آب کرده و با اتحاد همه جانبه علیه دشمن واقعی مسلمین قیام کنند.

این بیانیه می ‏افزاید: ما اعضای بسیج جامعه زنان سپاه قائم استان سمنان، به پیروی از بیانات بنیان‏گذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین، سوریه و حزب‏الله لبنان اعلام می‌داریم.

در پایان این بیانیه آمده است: از امت حزب‏ الله سمنان، بسیجیان دلاور و خانواده معظم شهدا می‌خواهیم تا حضور شورانگیز خود را یک بار دیگر به نمایش گذاشته و امید بخش حرکت‌های مردمی مسلمانان منطقه باشند و فریاد بلند وحدت مسلمین علیه مستکبران و اشغال‏گران قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول