اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری برتر شد

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برگزیده برتر این استان انتخاب شد.

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، همزمان با گرامیداشت هفته دولت، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی استان چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برگزیده برتر این استان انتخاب شد.

در این جشنواره عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، مورد ارزیابی عملکرد سال 91 در حوزه‌های مختلف قرار گرفت.

به گزارش فارس، در جشنواره شهید رجایی استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته دولت از تمامی مدیران خواستند تا راه و اهداف شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راه خدمتگزاری به مردم شریف استان از هیچ تلاشی کم نگذارند و در پایان هم از جمعی از مدیران دستگاه‎ها از جمله مهندس فریبرز کرمی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان چهارمحال و بختیاری  به خاطر مدیریت موثر و عملکرد مطلوب تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه از سعی و اهتمام ارزشمند این اداره کل در انجام امور، آنگونه که موجب رضایت خداوندست و در نهایت از زحمات و همت والای مدیرکل حمل و نقل به دلیل مدیریت موثر و عملکرد مطلوب این اداره کل با اهدای لوح تقدیر از طرف استاندار محترم استان تجلیل به عمل آمد.

همزمان با فرارسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجائی و باهنر و به پاس قدردانی از پشتکار و تلاش مدیران دستگاه‎های اجرایی جشنواره شهید رجایی با حضور نماینده ولی فقیه استان، استاندار و معاونین، فرمانداران شهرستان‎های استان و مدیران دستگاه‎ها امروز در سالن اجتماعات سرپرستی بانک صادرات استان برگزار شد.

انتهای پیام/68001/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول