اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بافت:

روحانیت و مردم تعاملی دوسویه بین خود برقرار کنند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت گفت: تعامل و همسویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی امری تاثیرگذار است که سبب مقابله با هجمه عظیم فرهنگی دشمنان می‌شود.

روحانیت و مردم تعاملی دوسویه بین خود برقرار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام طاهر آقاملایی ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئول طرح هجرت این شهرستان و مسئول دفتر امام جمعه بافت اظهار داشت: تبلیغ دین باید در کشور ما بومی‌سازی شود یعنی افراد در هر لباس و هر شغلی به اندازه توان در امر تبلیغ دین نقش خود را ایفا کنند و این مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: تعامل و همسویی در اجرای برنامه‌های فرهنگی امری تاثیرگذار است که سبب مقابله با هجمه عظیم فرهنگی دشمنان می‌شود، لذا روحانیت و مردم باید تعاملی دوسویه بین خود برقرار کنند.

آقاملایی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مساجد با حضور و همکاری روحانیت و جوانان انجام می‌گیرد، لذا باید زمینه حضور جوانان در فعالیت‌های فرهنگی مساجد و هیئت‌های مذهبی فراهم شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافت گفت: هیئت‌های مذهبی باید در جذب جوانان همت داشته باشند و سعی کنند با حفظ جاذبه‌ها، حرمت جوانان را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام ابوطالب ایرانپور مسئول طرح هجرت شهرستان بافت گفت: همکاری و تعاملی که بین تبلیغات اسلامی و طرح هجرت بود، موجب شده است اعزام مبلغان به روستاها و مناطق دوردست با سرعت و دقت کافی انجام گیرد.

وی بیان کرد: در بعضی روستاها امکان استقرار روحانیان وجود ندارد، لذا باید سعی شود با همکاری ادارات اجرایی و مردم زمینه ساخت و ساز خانه‌های عالم در این روستا فراهم شود.

حجت‌الاسلام امیر افضلی مسئول دفتر امام جمعه بافت گفت: باید سعی ما بر این باشد که مساجد را حفظ کنیم و نگذاریم مساجد با مسائل حاشیه‌ای روبه‌رو و خالی شوند.

وی اذعان داشت: روحانیت در شبکه عظیم فرهنگی و تربیتی وظیفه‌ای مهم و حساس دارند و باید نیروهایی را تربیت کنند که توانایی تأثیرگذاری و جهت‌دهی صحیح فرهنگی در جامعه را داشته باشند.

انتهای پیام/80024/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول