اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

خبرنگاران موثرترین قشر در مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

امام جمعه بوشهر گفت: خبرنگاران در تهاجم فرهنگی دشمنان نقش ویژه و اثرگذاری دارند و به عنوان افسران دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

خبرنگاران موثرترین قشر در مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعداز ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید اظهار داشت: در عصری که توطئه‌ها و حملات نظام سلطه در عرصه تهاجم فرهنگی قرار دارد، نقش خبرنگاران، نقشی کلیدی و ویژه‌ای است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه تهاجم فرهنگی بعنوان افسران دفاع مقدس قلمداد می‌شوند افزود:عملکرد شما خبرنگاران در اثربخشی در خصوص مبارزه با توطئه‌های دشمن بسیار موثرتر از سایر بخش‌هاست و می‌توان اظهار داشت خبرنگاران رسالت بسیار مهمی در این عرصه دارند.

امام جمعه بوشهر رسالت خبرنگاران را همانند پیامبران الهی دانست و با اشاره به نقش خبرنگاران در مقابله با توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم افزود: در مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن خبرنگاران پیشتاز بوده‌اند و نقش کلیدی دارند.

صفایی‌بوشهری نبود خبرنگار در جامعه را موجب عقب ماندگی جامعه دانست و گفت: خبرنگاران با آگاهی بخشی به جامعه نقش مهمی در توسعه ، پیشرفت، رشد و کمال انسان‌ها دارند و نبود خبرنگار در جامعه ، عقب ماندگی جامعه را بدنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جوان بودن قشر خبرنگار در ایران را موجب مباهات دانست و اذعان داشت: خبرنگاران کشورهای مختلف در جهان بطور میانگین بالای 40 سال سن دارند در حالی که در ایران و استان بوشهر سن آنان کمتر از 40 سال است که موجب افتخار ایران اسلامی است.

وی استان بوشهر را در حوزه مطبوعات در کشور پیشگام دانست و متذکر شد: انتشار مطبوعات در استان بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها پیشگام است چرا که در زمان‌های بسیار دور چاپ مطبوعات از هند صورت می‌گرفت و در استان توزیع می‌شدو این نشان دهنده قدمت بالای مطبوعات در استان است.

در این مراسم از خبرنگاران سایت‌های خبری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول