اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

قدرت نظام اسلامی ایران برگرفته از نعمت ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قدرت نظام اسلامی برگرفته از نعمت ولایت است چرا که رهبری در این جایگاه تمامی تهدیدات علیه نظام و ملت را به فرصت تبدیل می‌کنند.

قدرت نظام اسلامی ایران برگرفته از نعمت ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان به مناسبت هفته دولت ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تحقق شعار دولت جدید ایجاد اعتدال و میانه‌روی است.

وی شرط دیگر تحقق شعار دولت امید را تدبیر و شناخت دین اسلام ذکر کرد و افزود: شرط دیگر این دولت در تحقق شعارش تدبیر معیشت و امید به آینده روشن است.

نماینده ولی فقیه کردستان یکی از موانع توسعه استان را بی‌تدبیری و تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم از خدمات دولت و نظام اسلامی عنوان کرد: باید سعی شود در دولت جدید تدبیر و امید را در استان کردستان عملیاتی کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرودی اضافه کرد: جایگاه دولت در نظام جمهوری اسلامی با سایر نقاط جهان تفاوت زیادی دارد چرا که قبل از انقلاب دولت در معنای عام مجموعه‌ای از مسئولان در رأس گفته می‌شد و در معنای خاص هم قوه مجریه محسوب می‌شد و بر اساس نظام شاهنشاهی و سلطنتی تمام امور را می‌چرخاندند و حکومت به صورت موروثی اداره می‌شد.

وی تصریح کرد: در برخی کشورها که ادعای دموکراسی دارند اگر چه با رأی مردم رئیس جمهور انتخاب می‌شود اما بیشتر ثروتمندان و کسانی که قدرت رسانه در دست آن‌هاست، نظرات مردم را به یک سمت و سو جلب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی ما بر گرفته از نظام ولایی و مردمی است، اظهار کرد: نظام ولایی همان نظام مردم سالاری یا شایسته سالاری است و فردی که شرایط لازم ولایت فقیه را داشته باشد در رأس این نظام قرار می‌گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان خاطرنشان کرد: قدرت نظام اسلامی ما برگرفته از نعمت ولایت فقیه است چرا که رهبری در این جایگاه تمامی تهدیدات علیه نظام و ملت را به فرصت تبدیل می‌کنند. 

حجت‌الاسلام شاهرودی با اشاره به برگزاری انتخابات رئیس جمهوری و متشنج کردن اوضاع سیاسی ایران توسط دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای، تصریح کرد: تمام تلاش دنیا و کشورهای غرب این بود که انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ایران را امنیتی کنند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و مانند همیشه در اهداف شوم‌ خود ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات عزت، افتخار و عظمت را برای کشورمان به همراه خواهد داشت و اقتدار کشورمان را برای سراسر دنیا روشن کرد، اظهار  امیدواری کرد مردم همواره با حضور گسترده در صحنه‌های مختلف نظام حماسه خلق خواهند کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: دولت و نظام دو حلقه متصل به هم در حکومت اسلامی است که برای توسعه و آبادانی کشور تمام همت خود را در کنار مردم به کار می‌گیرند.

انتهای پیام/79005/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول