اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی

دستگاه‌های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

دستگاه‌های برتر چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه جشنواره شهید رجایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و تجلیل شدند.

دستگاه‌های برتر چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: مدیران استانی با همه سختی‌هایی که در طول سال گذشته وجود داشت هیچگاه در امر خدمت رسانی به مردم استان کوتاهی نکردند.

علی اصغر عنابستانی با بیان اینکه نمودار پیشرفت استان رو به صعود است، گفت: استان چهارمحال و بختیاری امروز در بسیاری از شاخص‌ها به درجه متوسط کشوری رسیده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باب خدمت رسانی به مردم، گفت: دولت نهم و دهم حداقل دو برابر دولت‌های گذشته کار کرد و امیدواریم دولت یازدهم دو برابر دولت قبل کار کند.

عنابستانی ادامه داد: مدعی نیستیم در خط مستقیم حرکت می‌کنیم اما قطعا در مسیر مخالف نیستیم و با وجود تمام حاشیه‌ها به سمت توسعه استان با حرکت شتاب انگیزی در حرکت هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد برخی دستگاه‌ها و تقدیر ویژه از این سازمان‌ها در طول دوره خدمت خود، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و شجاعت در تصمیم‌گیری مدیران کل جهاد کشاورزی، شرکت گاز، آموزش و پرورش، کمیته امداد، منابع طبیعی، بیمه سلامت قابل تقدیر است.

به گزارش فارس، در پایان این نشست از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و اداره‌کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه اول استانی شد، همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

اداره‌کل استاندار و تحقیقات صنعتی چهارمحال و بختیاری رتبه چهارم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز رتبه پنجم را کسب کردند.

همچنین در این جشنواره از تمامی دستگاه‌ها و ادارات چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/68006/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول