اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش حوزه‌های علمیه:

اجلاس مدیران استانی موجب ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه است

معاون آموزش حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: حضور مدیران حوزه‌های استانی در اینگونه اجلاس‌ها موجب هم‌فکری و تضارب آرا شده و ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه را در پی دارد.

اجلاس مدیران استانی موجب ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام عبدالکریم فرحانی پیش‌از ظهر امروز در اجلاس مدیران استانی حوزه‌های علمیه که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 630 صورت جلسه متجاوز از 2378 مصوبه برای حل مشکلات مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در اجلاسیه امسال 27 مدیر استانی و مدیران چهار مدرسه ویژه حوزوی حضور دارند و به بحث و بررسی و تبادل نظر در مورد موضوعات گوناگون خواهند پرداخت.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای معاونین، اجلاسیه‌های مدیران هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود گفت: تاکنون این اجلاس‌ها در شهرهایی چون بناب، بابل و کاشان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در چهار استان کشور هم چهار نشست تخصصی برگزار شده و هدف از آنها هم؛ بررسی مجموعه مشکلات و راهکارهای حل آنها بوده است.

فرحانی با بیان اینکه پس از مراسم افتتاحیه امروز نشست مشترک مدیران و معاونان برگزار خواهد شد گفت: هدف از این نشست پیگیری مصوبات و طرح‌های نشست‌های گذشته است و در جلسه بعد‌از ظهر نیز یک نفر مخبر از میان مدیران انتخاب می‌شود تا نتایج کار معاونت‌ها را به اطلاع همگان برساند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: حضور مدیران حوزه‌های استانی در این‌گونه اجلاس‌ها موجب هم‌فکری و تضارب آرا شده و ارتقای کیفی حوزه‌های علمیه را در پی دارد.

انتهای پیام/78004/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول