اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

روند عملیات اجرایی حوزه‌های علمیه ارومیه نامطلوب است

استاندار آذربایجان غربی گفت: روند عملیات اجرایی حوزه‌های علمیه ارومیه نامطلوب است.

روند عملیات اجرایی حوزه‌های علمیه ارومیه نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، وحید جلال‌ زاده، استاندار آذربایجان غربی عصر امروز از نزدیک در جریان روند پیشرفت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران ارومیه قرار گرفت.

جلال‌ زاده در بازدید از روند اجرایی پروژه ساختمان آموزشی و اداری حوزه‌های علمیه خواهران و برادران استان بر تسریع در عملیات اجرایی آنها تاکید کرد.

جلال زاده با تاکید بر تسریع در روند اجرای این دو پروژه تاکید کرد و گفت: برای این امر پیمانکاران باید شیفت کاری خود را افزایش دهند.

این دومین بار در چهار ماه گذشته است که جلال زاده شخصا به همراه مدیران مربوطه این دو طرح را مورد سرکشی قرار می‌دهند و پس از استماع گزارش‌های لازم و بازدید از پیشرفت کار در این دو طرح ابراز نارضایتی کرد.

وی گفت: حوزه‌های علمیه آبرو و حیثیت هر شهر و منطقه‌ای است لذا همه دست اندرکاران مربوطه باید تلاش کنند تا این دو مرکز علمی و دینی هرچه سریعتر به پایان برسد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سه ماه قبل مبلغ 17 میلیارد ریال به این دو طرح تزریق شده که انتظار می‌رفت پیشرفت فیزیکی قابل توجهی شاهد باشیم، اما چنین نشده است.

وی ادامه داد: اکنون که فصل کاری استان محسوب می‌شود باید از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرد تا شاهد اتمام هرچه سریع تر آنها باشیم.

استاندار آذربایجان غربی خطاب به مدیرکل بودجه دستور داد در اسرع وقت جلسه‌ای را تشکیل و تکلیف پیمانکار را مشخص و در صورت سرعت کار اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه برای تسریع در روند اجرایی پروژه ساختمان حوزه علمیه خواهران استان چهار میلیارد ریال و برای حوزه علمیه برادران مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص داد.

گفتنی است پروژه ساختمان آموزشی و اداری حوزه علمیه خواهران استان با زیر بنای بالغ بر 4300 متر مربع از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

اضافه می شود پروژه ساختمان اداری و آموزشی حوزه علمیه برادران استان نیز با زیر بنایی بالغ بر 8500 متر مربع از 62 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ، مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مدیرکل برنامه و بودجه استانداری ، مقام عالی استان را در این بازدید همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/61001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول