اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

تاج‌گردون بر ساخت حوزه علمیه خواهران گچساران پافشاری کند

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه اگر حوزه علمیه خواهران ساخته نشود، قادر به پاسخگویی به مردم نیستیم، گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس بر ساخت حوزه علمیه خواهران گچساران پافشاری کند.

تاج‌گردون بر ساخت حوزه علمیه خواهران گچساران پافشاری کند

حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی به آخرین وضعیت ساخت حوزه علمیه خواهران این شهرستان اظهار کرد: در ابتدا از مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به خاطر همکاری و واگذاری زمین برای ساخت حوزه علمیه خواهران این شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم؛ اگر چه زمین از آن خداوند بوده و همه املاک متعلق به خداوند است.

منازل واقع در زمین محل ساخت حوزه 30 سال رایگان واگذار شده است

وی با اشاره به اعتراض تعدادی از ساکنان حوالی زمین ساخت حوزه علمیه خواهران گچساران به دلیل دستورالعمل تخلیه منازل قدیمی واگذار شده، افزود: به دو دلیل موجه این افراد باید منازلی که حدود 30 سال به صورت رایگان به آنها واگذار شده را ترک کنند.

کرمی تصریح کرد: نخستین دلیل تخلیه موجه این منازل قابل سکونت نبودن به دلیل غیر استاندارد بودن، وجود حیوانات خطرناک از جمله مار و عقرب، غیر استاندارد بودن سیستم برق و گاز این منازل و دیگر نواقص و اشکالات فنی و تخصصی است.

امام جمعه موقت گچساران واگذاری رایگان 30 ساله این منازل را دیگر دلیل تخلیه عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال در پرسنل شرکت نفت گچساران بعد از بازنشستگی منزل واگذار شده را تخلیه می‌کنند، همچنین آموزش و پرورش تنها چند سالی منازل سازمانی به کارکنان خود واگذار می‌کند زیرا املاک دولتی در نهایت حد و زمانی دارد و برای جلوگیری از تخلیه منازل حوالی حوزه علمیه هیچ دلیلی پذیرفته نیست.

عنوان کردن روغن ریخته برای نذر به کنایه از زمین واگذار شده به حوزه خواهران گچساران درست نیست/به همین روغن ریخته هم نیاز داریم

کرمی یادآور شد: این‌که بعضی افراد به طعنه عنوان می‌کنند که روغن ریخته نذر سید‌الشهدا شده است، درست نیست اگر این‌گونه بود چرا تاکنون این زمین واگذار نشده است.

وی بیان کرد: ما برای ساخت حوزه علمیه به همان روغن ریخته مد نظر آقایان نیاز داریم و اگر این حوزه ساخته نشود به هیچ عنوان قادر به پاسخگویی به مردم گچساران نیستیم.

کرمی در ادامه تأکید کرد: از وکیل و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خواستارم اما نه عاجزانه که به عنوان وکیل بر حق مردم این شهرستان در ساخت حوزه علمیه خواهران پافشاری کند.

امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: باید برای حوزه علمیه خواهران و برادران گچساران ردیف بودجه در نظر گرفته شود زیرا این اماکن به مردم تعلق داشته و نماینده مردم نیز وکیل مردم در مجلس است.

کرمی با تأکید بر این‌که یک نماینده مجلس در هر شرایطی به همه مردم حوزه خود تعلق دارد، ابراز کرد: وکیل مردم باید از حق موکلین خود که به نوعی در حوزه علمیه سهم دارند دفاع کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس برای ساخت حوزه علمیه آستین‌ها را بالا بزند

وی با اشاره به وضعیت فعلی حوزه علمیه خواهران گچساران تصریح کرد: اگر نماینده دلسوز مردم است و قصد خدمتگزاری به مردم را دارد باید آستین را بالا و مسئولان را در ساخت حوزه علمیه یاری دهد.

امام جمعه موقت گچساران با طرح این پرسش که آیا گچساران از دهدشت کمتر است که بهترین حوزه علمیه در این شهر ساخته شده است، گفت: در حال حاضر بسیاری از دبیرستان‌های دخترانه گچساران امام جماعت زن ندارند و این به دلیل عدم وجود حوزه علمیه خواهران در شهرستان است.

انتهای پیام/82014/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول