اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت انتخاب وزیر لامردی

لامردی‌ها امشب ویژه ‌برنامه «افتخار و سربلندی» برگزار می‌کنند

ویژه برنامه‌ای با عنوان «افتخار و سربلندی» به مناسبت انتخاب حجت‌الاسلام سید محمود علوی به عنوان وزیر اطلاعات دولت یازدهم امشب توسط آحاد مردم لامرد برگزار می‌شود.

لامردی‌ها امشب ویژه ‌برنامه «افتخار و سربلندی» برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، پس از انتخاب حجت‌الاسلام سید محمود علوی به عنوان وزیر اطلاعات دولت یازدهم موجی از شادی و نشاط مردم شهرستان لامرد را فرا گرفته است.

به همین منظور امشب ویژه برنامه‌ای به صورت خودجوش توسط آحاد مردم این شهرستان با عنوان «افتخار و سربلندی» در مجموعه ورزشی شهید حاج خلیل نعیمی شهر لامرد برگزار می‌شود.

قرار است در این ویژه‌برنامه سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی بپردازد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمود علوی نماینده دوره‌های اول، دوم، چهارم و پنجم شهرستان لامرد در مجلس شورای اسلامی بود که در این دوران‌ها خدمات بسیار ارزنده‌ای برای این شهرستان انجام و موجب زدودن چهره محرومیت از جنوبی‌ترین شهرستان استان فارس شد.

پس از آن طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب حجت‌الاسلام علوی به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منصوب و همچنین وی به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و هم‌اکنون نیز به عنوان تنها وزیر استان فارس در کابینه دولت یازدهم حضور یافت.

انتهای پیام/2448/س30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول