اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد خبر داد

انتشار کتاب «رایحه طیبه تلاش» در لامرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: کتاب «رایحه طیبه تلاش» به منظور اطلاع و آگاهی شهروندان لامردی از عملکرد نمایندگان خود در دوره سوم شورای اسلامی این شهر منتشر می‌شود.

انتشار کتاب «رایحه طیبه تلاش» در لامرد

مصطفی نیدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: با پایان یافتن دوران 6 ساله فعالیت شورای اسلامی شهر لامرد در دوره سوم و در راستای اطلاع و آگاهی شهروندان لامردی از عملکرد نمایندگان خود و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف کتاب رایحه طیبه تلاش منتشر می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد افزود: این کتاب روایت عملکرد 6 ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در دوره سوم از اردیبهشت 86 تا مرداد ماه جاری است.

وی با بیان اینکه کتاب «رایحه طیبه تلاش» در 144 صفحه تهیه و تدوین شده است که به زودی در اختیار مردم شهر لامرد قرار می‌گیرد گفت: در این کتاب فعالیت و عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر در زمینه‌های مختلف عمرانی، تعداد جلسات رسمی برگزار شده توسط شورای اسلامی شهر لامرد به همراه مصوبات و تعداد کل آنها، وضعیت ساخت و سازها و میزان پروانه‌های صادر شده در کاربری‌های مختلف و میزان اراضی تفکیک شده در سطح شهر در مدت شش سال گذشته درج شده است.

نیدانی در همین زمینه ادامه داد: در بخش‌های دیگر کتاب «رایحه طیبه تلاش» به وضعیت وصول مطالبات قانونی شهرداری در بخش‌های مختلف به ویژه نفت و گاز، فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه جلب و جذب سرمایه‌گذاران، امور فرهنگی، هنری و ورزشی، برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی شورای اسلامی شهر لامرد، اشاره شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این کتاب عملکرد دوایر مختلف شهرداری و معرفی پروژه‌های مهم این نهاد مردمی، تلاش‌های صورت گرفته در زمینه اصلاح طرح تفصیلی شهر لامرد، تقویت ناوگان موتوری شهرداری این شهر و ماشین‌آلات جدید خریداری شده و ارتقای شهرداری به درجه هفت اشاره شده و در معرض افکار عمومی و قضاوت شهروندان لامردی قرار می‌گیرد.

پرونده بلوارهای خاموش شهر لامرد بسته شد

این مسئول از بسته شدن پرونده بلوارهای خاموش در سطح شهر لامرد نیز خبر داد و ابراز داشت: با تامین روشنایی بلوار شرق مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای توسط مدیریت برق شهرستان لامرد، پرونده بلوارهای خاموش و تاریک در سطح شهر لامرد بسته شد.

نیدانی در همین زمینه تصریح کرد: پس از تامین روشنایی خیابان‌ها و بلوارهای اصلی شهر لامرد گام و اولویت بعدی تامین روشنایی خیابان‌های آنتنی محلات شهر لامرد است که امید داریم این موضوع توسط شهردار آینده و شورای اسلامی دوره چهارم انجام شود.

افتتاح ساختمان جدید آتش‌نشانی شهر لامرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر لامرد در ادامه سخنان خود در مورد افتتاح ساختمان جدید آتش‌نشانی این شهر نیز بیان داشت: این ساختمان همزمان با هفته بزرگداشت دولت در جنوب بلوار معلم شهر لامرد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ساختمان جدید آتش‌نشانی شهر لامرد در زمینی به مساحت 7 هزار و 383 متر مربع  و با زیربنای 800 متر مربع اداری و 200 متر مربع آشیانه و با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری لامرد احداث شده است.

انتهای پیام/‌2448/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول