اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رزن خبر داد

بهره‌برداری از 70 پروژه در هفته دولت

فرماندار رزن گفت: در هفته دولت 70 پروژه با اعتبار 13 میلیارد ریالی در شهرستان رزن به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 70 پروژه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان کرم اصفهانی در شورای اداری شهرستان رزن با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: در این هفته 47 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در این شهرستان در دست اجراست.

وی از بهره‌مندی 97 درصدی روستاییان این شهرستان از نعمت گاز خبر داد و گفت: 76 درصد از مردم شهرستان رزن ساکن روستاها هستند که 17 درصد از محصولات را تولید می‌کنند.

فرماندار رزن تصریح کرد: در راستای صرفه‌جویی و استفاده بهینه آب در شهرستان، 28 هزار از اراضی این شهرستان زیر پوشش آبیاری تحت فشار قرار دارد.

اصفهانی با اشاره به احداث مسکن مهر در سطح شهرستان افزود: از تعداد 31 هزار و 628 خانوار این شهرستان، 21 هزار و 751 خانوار برای مسکن مهر اقدام کرده‌اند.

وی در ادامه تعداد کارکنان دولتی در شهرستان رزن را 3 هزار و 606ن فر بیان کرد و گفت: این کارکنان با مدارک دکتری، فوق لیسانس، لیسانس و فوق دیپلم در این شهرستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

فرماندار رزن تعداد مراکز علمی و دانشگاهی در این شهرستان را 6 مرکز بیان کرد و اظهار داشت: در این مراکز علمی 4 هزار و 625 دانشجو، 115 استاد و 25 اعضای هیئت علمی مشغول به فعالیت هستند.

وی تکمیل پروژه چهارخطه رزن به آوج، تکمیل کنارگذر شهر رزن، احداث باند دوم قروه تا سه‌راهی، مجتمع اداری قروه درجزین و دمق، تکمیل مجتمع ورزشی بانوان رزن، تصفیه‌خانه رزن و سد شنجور را از جمله پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در شهرستان رزن بیان کرد.

انتهای پیام/89017/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول